Blødning... 6+0 i dag

Litenherlighet

Glad i forumet
Augustlykke 2015
Marsboerne2017
Marshmallows 2022
Nå er jeg redd jeg mister... Jeg har vært så utrolig rolig på at dette skal gå bra. Aldri vært gravid før, men bare følt på meg at det vil sitte frem til termin. Men nå blør jeg :(

Det startet i ettermiddag. Litt på papiret. Har ikke gitt seg. Har ikke noe vondt, men jeg kjenner små stikk og litt ubehag.

Ringte legevakten, det var betryggende til en viss grad. Fikk beskjed om at så lenge jeg ikke har kraftige smerter så skal jeg ikke bekymre meg... Men klarer ikke å tenke at dette "bare er en liten blødning"..

Skal ringe gynekolog og forhåpentligvis få time der i morgen. Må bare få en bekreftelse, forferdelig å ikke vite.. :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Huff, håper dette er uskyldig! Prøv å hold deg fast i at det er like vanli å blø som å ikke blø! Vet det er vanskelig men. Få gyn til å ta HCG prøve og at du kan komme to dager senere or ta enda en og se om den stiger eller synker

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Huff :( Lykke til!!

Huff skjønner du blir bekymret, men som twinkle sier så trenger det ikke bety at du mister.. Er det friskt eller gammelt blod? Håper du får time i mårra så du får sjekket, ikke godt å gå å bekymre seg! Lykke til!

Uff da vennen, jeg blødde litt så tidlig forrige gang, ikke noe farlig: ) men greit med en sjekk: )

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Sender en klem, hvordan går det?

Uff da, fullt forståelig at du er bekymra. Men veldig mange av vennene mine som har vært gravide blødde litt i 1. Trimester og de har alle fått barn :) så prøv å ta det med ro, så håper vi det går bra ♡♡ sender deg varme tanker og klemmer♡♡

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

håper det går bra med deg, og at det bare er en uskyldig liten blødning! krysser for at spira klamrer seg fast! :)

Fikk time hos gynekologen min til ultralyd 12.45... Føles som en evighet til. Har mistet mer mot ettersom jeg det ikke har stoppet å blø. Det er fremdeles ikke mye, og ikke vondt, men som starten på en mens på en måte. Jeg er ganske sikker på at dette ikke gikk veien. Men skal oppdatere etter ul. Takk for støttende ord <3

Fikk time hos gynekologen min til ultralyd 12.45... Føles som en evighet til. Har mistet mer mot ettersom jeg det ikke har stoppet å blø. Det er fremdeles ikke mye, og ikke vondt, men som starten på en mens på en måte. Jeg er ganske sikker på at dette ikke gikk veien. Men skal oppdatere etter ul. Takk for støttende ord <3

Jeg krysser fingrene for at dette går bra!

Fra mobil.

håper på oppdatering etter gyn! :)

Lykke til og tenk positive tanker :)

Tenker masse på deg! <3

Tenker på deg! Masse lykke til etterpå. Prøv å slappe av så lenge. Sist jeg var gravid hadde jeg blødninger som en vanlig mens og alt gikk bra! Men skjønner veldig godt bekymringen din. Lykke til!

Krysser fingrene for at alt er bra med spiren din <3 må få høre hvordan det gikk! Klemmer til deg :-)

Tenker på deg .masse lykke til etterpå. ♡

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

krysser så veldig for at alt er bra! <3

Back
Topp