Blødning 5+1

Førstegangs98

Flørter med forumet
Vårspirene 2021
Hei, jeg er i uke 5+1 i dag.

I går natt hadde jeg litt mensenlignende smerter, da jeg sto opp hadde jeg blødninger og de fortsatte utover dagen. Har brukt bare truseinnlegg og det holder. Men jeg blør fortsatt i dag også. Litt mensmurringer. Vil ikke si at blødningen ligner mensen, men det er mer enn bare litt på papiret. Er veldig bekymret, har prøvd i 2 år og har for første gang fått positiv test!

Noen flere som har opplevd blødninger?
 
Hei, jeg er i uke 5+1 i dag.

I går natt hadde jeg litt mensenlignende smerter, da jeg sto opp hadde jeg blødninger og de fortsatte utover dagen. Har brukt bare truseinnlegg og det holder. Men jeg blør fortsatt i dag også. Litt mensmurringer. Vil ikke si at blødningen ligner mensen, men det er mer enn bare litt på papiret. Er veldig bekymret, har prøvd i 2 år og har for første gang fått positiv test!

Noen flere som har opplevd blødninger?

Uff, jeg forstår at du blir bekymret. Det er vanskelig å vite om det er uskyldig eller ikke.

Da jeg gikk gravid med andremann blødde jeg fra uke 4 til uke 13, men alt gikk fint. Jeg har også opplevd sa, og da har det startet med blødninger og ganske raskt tatt seg opp til blødninger med koagler.

Kanskje du kan ringe lege i morgen og få tatt en hcg-prøve for å se om hcg stiger som det skal?

Krysser fingre og tær for at det er uskyldige blødninger:)
 
Håper det er uskyldig og at alt går bra ❤️ Og jeg er enig i at det er lurt med HCG hos lege, så får du svar «med en gang» (noen dager). Krysser fingrene for dere ❤️
 
Jeg er 5+1 idag, og har hatt 3 blødninger den uka her. Hcg sted fra 55 på tirsdag til 185 på torsdag. Skal ta ny imorgen. Legen sjekket meg på fredag og kunne ikke se hvor blødningene kom fra, så håper det er uskyldig :)
 
Jeg hadde blødninger frem til uke 13 sist jeg var gravid.
Man kan få tynnere slimhinner og derfor blø mer når man er gravid. (sa legen min)
 
Tusen takk for svar, jeg hatt tatt hcg hos lege i dag. Får svar på onsdag. Masse lykke til til dere også❤️
 
Back
Topp