Blødning 5+0

CamillaAmalie

Bli kjent med forumet
*PANIKK* var hos legen med det eg trodde var en uvi, urinprøve var negativ men har alle symptomer så den ble sendt inn til dyrkning.
Ca 1t etter var eg på do å der var det blodspor i trusa. Ferskt rødt blod. Tørka meg å der var alt bare rosa o_O o_O o_O

Time hos jordmor på onsdag…. Forrige svangerskap hadde eg ikke så mye som farga utflod en gang så kjenner dette her e IKKE greit :eek:
 
Å nei, så vanskelig å oppleve! :Heartred Jeg blødde flere ganger med tredjemann, og det gikk fint, men da var det med en del dagers mellomrom, det tok seg aldri opp. Legen konkluderte med skjøre slimhinner. Håper det for deg og :Heartred
 
Så kjipt! Går gjennom det samme nå, og det er veldig vanskelig å ikke vite. Trøster meg med at 25% av alle gravide opplever blødninger tidlig i svangerskapt, så det trenger ikke å bety noe! Krysser fingrene for deg!
 
:happy: Håper det går bra med deg :Heartred
foreløpig ingen mer blødning, jordmor henviste meg til tidlig tidlig ultralyd for å sjekke at det var ufarlig blødning, der har eg allerede fått time 29.4 og sendte meg til legekontoret for å sjekke hcg. Ho sa den brutale sannhet var at det ikke var noe å gjøre fra eller til så tidlig MEN det var noe med det for den gravide å faktisk VITE ♥️♥️ men ho var meget komfortabel med at det var ufarlige blødninger siden det var så lite og ikke fulgte med smerter eller noe
 
Jeg opplever det samme, og kjenner mye på usikkerhet. Men det er ikke store mengder, og all info sier at det er ganske vanlig. Har fått time til tidlig tidlig ultralyd for å bekrefte svangerskapet, når jeg er 6+1. Håper det ikke er for tidlig, det er sykehuset som har bestemt datoen.
 
Denne usikkerheten e grusom.. eg og har bare litt blod, først en dråpe i trusen ellers 2 ganger med rosa på papiret.. så det e jo ikke mengder her heller. De andre gangene eg har mista har det vært kraftigere enn mens blødning men svakere enn STYRTblødning så det har liksom ikke vært noen tvil om at det har vært over.
 
Denne usikkerheten e grusom.. eg og har bare litt blod, først en dråpe i trusen ellers 2 ganger med rosa på papiret.. så det e jo ikke mengder her heller. De andre gangene eg har mista har det vært kraftigere enn mens blødning men svakere enn STYRTblødning så det har liksom ikke vært noen tvil om at det har vært over.
Samme her. Bittebittelitt friskt og utvanna blod som siver ut et par ganger i døgnet. Ikke i nærheten av mens. Trenger ikke truseinnlegg en gang. Men blir veldig usikker. Mine tester har mye svakere strek enn dine, men jeg er jo bare 4+0.

Ser vi er en del med samme symptom. Skal sende varme tanker og krysse fingrene for oss alle sammen :Heartred
 
Back
Topp