Blødning 4+2

Jeg har bare testet en gang på mandag med Clearblue og fikk «gravid 1-2 uker». Har ikke testet siden.. men NÅ skal jeg til apoteket ved legevakten som er åpent 24/7 og finne g-tester som viser streker og ikke digital. Eller kanskje begge deler for den slags.. Gud.. gir en update etterpå :(
Lykke til!
 
Uff.. kom hjem og så mere blod nå.. tom da jeg tisset var det blod i glasset.. ser ut som jeg ikke er gravid lenger. Er det fordi det er blod i urinen jeg testet? ..:(
 

Vedlegg

  • IMG_2173.jpeg
    IMG_2173.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 90
Uff.. kom hjem og så mere blod nå.. tom da jeg tisset var det blod i glasset.. ser ut som jeg ikke er gravid lenger. Er det fordi det er blod i urinen jeg testet? ..:(
Huff, det var ikke noe greier :Heartbigred Tror nok ikke blod i urinen skal ha noe å si for testresultatet, sånt sett. Veldig trist! Sender deg gode klemmer.:love7
 
Uff.. kom hjem og så mere blod nå.. tom da jeg tisset var det blod i glasset.. ser ut som jeg ikke er gravid lenger. Er det fordi det er blod i urinen jeg testet? ..:(
Så trist. Det kan jo dessverre se ut til at kroppen din har ordnet opp selv, på godt og vondt. Klem til deg :Heartred
 
Tusen takk ❤️
Jeg har bestilt legetime hos drdropin etterpå for å få understreket to ganger at jeg ikke er gravid/spontantabort..
selv om dette er ganske 99% så må jeg ha den siste 1%
 
Huff, det var ikke noe greier :Heartbigred Tror nok ikke blod i urinen skal ha noe å si for testresultatet, sånt sett. Veldig trist! Sender deg gode klemmer.:love7
Hvordan er det med deg da, Splash?
 
Hvordan er det med deg da, Splash?
Jo, det går egentlig bra. Takk som spør. Det har ikke skjedd noe mer blødningsmessig og murringene har roet seg betraktelig, så jeg begynner egentlig å få litt forhåpninger nå (irriterende nok)... Tenker at det burde blødd litt mer om det var over, liksom? Men det er jo umulig å vite før jeg har tatt ny test. Forhåpentligvis i morgen ettermiddag eller onsdag.
 
Jo, det går egentlig bra. Takk som spør. Det har ikke skjedd noe mer blødningsmessig og murringene har roet seg betraktelig, så jeg begynner egentlig å få litt forhåpninger nå (irriterende nok)... Tenker at det burde blødd litt mer om det var over, liksom? Men det er jo umulig å vite før jeg har tatt ny test. Forhåpentligvis i morgen ettermiddag eller onsdag.
Enig i at det burde blødd mer om det var over, i hvert fall som vanlig mens. Håååper alt er i orden da! Hold oss oppdatert :Heartred
 
20240416_152000.jpg

Da har jeg kommet hjem. Har bare digital i hus og tok denne nå. Er 4+5 i dag, så den burde vel vist 2-3 nå.... Ble ikke særlig klokere av dette, gitt...
 
Vis vedlegget 432719

Da har jeg kommet hjem. Har bare digital i hus og tok denne nå. Er 4+5 i dag, så den burde vel vist 2-3 nå.... Ble ikke særlig klokere av dette, gitt...
Hcg-nivå har store individuelle variasjoner, så ukesindikatoren behøver ikke bety noe.

Hadde legetime i dag, og ba om hcg-blodprøver, men legen min sa at hun trodde det bare ville påføre meg mer stress. «Hcg-måling er ferskvare, fordi det gir bare en indikator på her og nå.», mente hun og viste til sist jeg var gravid og mista. Da hadde jeg kjempefin stigning/dobling i uke 5, men mista likevel seinere i svangerskapet.» Frykten for å miste vil være der likevel», sa hun, og at måling og testing ikke endra verken risikoen for å miste eller frykten. Jeg skjønner hva hun mener, men det er jo litt sånn «hard truth». Jeg vil jo helst måle og følge med på alt, ha en slags kontroll. Og så har vi jo egentlig ikke det.
 
Hcg-nivå har store individuelle variasjoner, så ukesindikatoren behøver ikke bety noe.

Hadde legetime i dag, og ba om hcg-blodprøver, men legen min sa at hun trodde det bare ville påføre meg mer stress. «Hcg-måling er ferskvare, fordi det gir bare en indikator på her og nå.», mente hun og viste til sist jeg var gravid og mista. Da hadde jeg kjempefin stigning/dobling i uke 5, men mista likevel seinere i svangerskapet.» Frykten for å miste vil være der likevel», sa hun, og at måling og testing ikke endra verken risikoen for å miste eller frykten. Jeg skjønner hva hun mener, men det er jo litt sånn «hard truth». Jeg vil jo helst måle og følge med på alt, ha en slags kontroll. Og så har vi jo egentlig ikke det.
Legen din har nok rett. Vurdere jo å ringe lege og be om hcg-måling jeg og. Skjønner at det ikke forandrer noe fra eller til, men blir jo helt sprø av å ikke vite noe. Men jeg tenker jeg venter på testene som kommer i posten, så får jeg sammenligne litt streker og "kose" meg med det ....
 
20240416_161933.jpg

Demonterte den digitale, og det hjalp ikke på bekymringen :hilarious:
 
Vis vedlegget 432720

Demonterte den digitale, og det hjalp ikke på bekymringen :hilarious:
De skal ikke demonteres, men gjør det selv også! :hilarious: MEN, poenget mitt - jeg ville se om det var stigning fra forrige digitale, men da jeg åpne var det bare én strek inni - akkurat som to av de var skylt bort? :hilarious: Så strekene lever sitt eget liv inni der føler jeg!
 
De skal ikke demonteres, men gjør det selv også! :hilarious: MEN, poenget mitt - jeg ville se om det var stigning fra forrige digitale, men da jeg åpne var det bare én strek inni - akkurat som to av de var skylt bort? :hilarious: Så strekene lever sitt eget liv inni der føler jeg!
Hehe, ja jeg vet :hilarious: var ikke så lett å skjønne seg på. Men fant dette bildet som forklarte litt. Men det forklarer ikke hvorfor du bare hadde 1 strek :hilarious: Screenshot_20240416_220337_Samsung Internet.jpg
 
Hehe, ja jeg vet :hilarious: var ikke så lett å skjønne seg på. Men fant dette bildet som forklarte litt. Men det forklarer ikke hvorfor du bare hadde 1 strek :hilarious: Vis vedlegget 432747
Har hørt at de alltid har to streker, så når den viste 2-3 og bare hadde én strek inni, da skjønte jeg ingenting :hilarious: Så ta hele testgreia med en klype salt ❤️
 
Håper det går bra med deg og :smiley-angelic001
 
Er også 4+3 og opplevde i dag å få blødninger. Synes det er som vanskelig å vite hvor mye blod som er normalt? Hos meg var det som starten på en menstrasjon.
Kontaktet legen og fikk tatt blodprøver for å måle HCG nivå. Skal innom igjen på fredag for å ta en ny prøve til sammenligning. Så får jeg vite på mandag om jeg har mistet eller ikke.
Var veldig fint at det fantes en slik tråd som dette nå. krysser fingene for dere
 
Er også 4+3 og opplevde i dag å få blødninger. Synes det er som vanskelig å vite hvor mye blod som er normalt? Hos meg var det som starten på en menstrasjon.
Kontaktet legen og fikk tatt blodprøver for å måle HCG nivå. Skal innom igjen på fredag for å ta en ny prøve til sammenligning. Så får jeg vite på mandag om jeg har mistet eller ikke.
Var veldig fint at det fantes en slik tråd som dette nå. krysser fingene for dere
Huff, så kjedelig. Har blødningen stoppet?

Jeg sendte e-konsultasjon til fastlegen nettopp, der jeg ba om hcg-måling jeg og. Orker ikke gå sånn i uvisse.
 
Ikke enda.. tror nok ikke dette går riktig vei. Men fint å få bekreftet hos legen likevel.

Det høres lurt ut☺️ Håper på det beste for deg!
 
Back
Topp