blødning 3+6 / 4+1

Missymi

Forelsket i forumet
Forrige måned hadde jeg en kjemisk graviditet hvor jeg mistet 4+3 eller deromkring. Da hadde jeg små rosa festebløsninger (rosa/orange utflod) fra midt i to ukers venteperioden. Jeg testet positivt, men testene ble aldri noe særlig sterke - og på IKM (fredag) syntes jeg de virket svakere igjen. Fikk magevondt i helgen, og på søndagen aborterte jeg :-/

Nå har jeg blitt gravid igjen - det er ikm idag, og jeg har testet positivt siden 9dpo. Denne gangen er testene mye sterkere - men igår og idag har jeg fått vondt i magen igjen, og i går var det noe rosa på papiret. ingenting i natt, men litt oransje da jeg gikk på do i morges. Testet igjen idag, og strekene var sterkere enn i går. Men jeg har fortsatt vondt i magen - ikke ekstremt, men litt kvalmaktig, og noe stikking og murring. Er selvfølgelig livredd for at det skal gå galt igjen. Noen med trøst eller liknende opplevelser? Eventuelt realitetsorientering?
 
Virkelig skremmende. Føler med deg.
Jeg hadde en liten blødning i går og på søndag. Er 5+0 nå. Har ikke hatt noe smerter annet enn konstante murringer. Har mistet tidligere selv, så jeg kjenner litt at jeg ikke helt klarer å glede meg over denne graviditeten på samme måte. Får heldigvis god oppfølging.
Husk at det er mange som blør i løpet av svangerskapet og at det går bra allikevel :) Håp er ikke ute før mensen virkelig har kommet.
Jeg har bestemt meg for å prøve å ikke være nervøs, og hvis jeg mister igjen så får jeg ta bekymringene da istedet.

Akkurat nå ER du gravid :-D <3 Håper du nyter det og <3
 
Back
Topp