Blødning 12+1

Sikrima

Andre møte med forumet
Jaja, så var det vel over for denne gang. Ikke blødd en dråpe før jeg begynte å fossblø imorges. Kk nå... blør enda. Alt vel på UL i uke 10. Begynner å bli mektig lei, MA uke 10 i januar i år, føler jeg har gått gravid i ett siden før jul!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Håper det er helt uskyldig ! Sender deg en klem :)
 
Uff nei, håper det går bra og at det ikke er så galt som det høres ut som :( krysser fingrene!
 
Sender deg en god trøsteklem og håper du finner fort ut om du har mistet eller ikke!!
 
Så leit! Håper det viser seg å ikke være farlig. Det har jo skjedd med noen her at de har blødd mye men at det gikk bra likevel. Har du vært til legen?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Blødde mye jeg også i uke 13. Visste seg å bare være en lav morkake(?), så krysser fingrene for deg!


Sent from my iPhone
 
Da var jeg hjemme. Først legevakten imorges , henvist til kk. Der ble det litt venting. Hadde mye smerter i magen og når jeg tørket meg kom det masse blod, både friskt og mørkt pluss koagler... Kom så til undersøkelse og legen forberedte meg på utskrapning. Men der var det jammen meg liv!!!! Babyen har det supert og blødningen kom enten fra morkaken ellers skjeden. Smertene kom fra en kraftig urinveisinfeksjon. Behandling nå, men skal ellers leve som normalt. Herlig:)
 
Da var jeg hjemme. Først legevakten imorges , henvist til kk. Der ble det litt venting. Hadde mye smerter i magen og når jeg tørket meg kom det masse blod, både friskt og mørkt pluss koagler... Kom så til undersøkelse og legen forberedte meg på utskrapning. Men der var det jammen meg liv!!!! Babyen har det supert og blødningen kom enten fra morkaken ellers skjeden. Smertene kom fra en kraftig urinveisinfeksjon. Behandling nå, men skal ellers leve som normalt. Herlig:)


Så bra! Jeg var så utrolig spent på din vegne. Så bra at alt ser bra ut :) vi skal ikke miste flere nå, alle skal være med til november :)
 
Da var jeg hjemme. Først legevakten imorges , henvist til kk. Der ble det litt venting. Hadde mye smerter i magen og når jeg tørket meg kom det masse blod, både friskt og mørkt pluss koagler... Kom så til undersøkelse og legen forberedte meg på utskrapning. Men der var det jammen meg liv!!!! Babyen har det supert og blødningen kom enten fra morkaken ellers skjeden. Smertene kom fra en kraftig urinveisinfeksjon. Behandling nå, men skal ellers leve som normalt. Herlig:)
Så bra at det "kun" var det!! <3 :D
 
Så godt å høre :) viser seg med flere at det ikke nødvendigvis er over selv om en blør... Nyt den gledelige nyheten og lykke til videre :)
 
Så gode nyheter! Hormonene tar helt overhånd her så gråt en tåre nå! Så glad på dine vegne, har selv hatt 2 sa og vet hvor sårt det er! Klem på deg :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Takk for alle svar:) nå har jeg sovet i 3(!) timer, jammen tar det på å farte rundt på sykehus og være sikker på at alt har gått gale... Er heldigvis sykemeldt til mandag. God helg :)
 
Så utrolig bra!! :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp