Blødning… MA

Å nei, så utrolig trist å lese! :oops: Håper du/dere blir godt ivaretatt og har gode støttespillere rundt dere :Heartred ønsker deg alt godt videre!!!
Vi har ikke fortalt så mange men svigermor viste om svangerskapet og min 3 beste venniner og de er der alle 4 ❤️
 
Lege på LV henviste oss til gyn som tok ul. Der fant de fosteret bare 8+3 ca og ingen hjerteslag eller noe.
Så utrolig trist!!! Sender mange varme tanker og klemmer. Godt du har flere rundt deg som støtter ❤️❤️ krysser fingrene for at neste runde går helt fint! ❣️
 
❤️ ❤️
2020 jenta vår er også regnbuebaby etter att vi gikk igjennom akk det samme da.
Skjønner så altfor godt hvordan du har det. 2021 gutten vår er regnbuebaby etter en opplevelse ganske lik din :Heartred
Dette er en utrolig tung sorg dere går igjennom nå. Og så urettferdig at dere har måttet gå igjennom det to ganger.
Det å miste river hjertet ut av brystet og tanken på å prøve igjen virker både forlokkende og som noe man aldri kommer til å bli klar for igjen.

Det finnes regnbuer etter stormen:Heartred
Ta godt vare på dere selv:Heartred
 
Dette var utrolig leit å høre!
Jeg sender gode tanker og klemmer til deg. Håper at dere får blitt gravide igjen så snart dere er klar for det. Ta vare på hverandre.
 
Utrolig trist å høre, sender deg alt av gode tanker og lykke til videre. Har du ikke hatt noen tegn før blødningen nå?
 
Utrolig trist å høre, sender deg alt av gode tanker og lykke til videre. Har du ikke hatt noen tegn før blødningen nå?
Spottet ørlitt så vidt synlig uke 5 1 gang og i uke 10 en gang men aldri smerter. Lørdag morgen blødde jeg ordntlig. Skulle egentlig inn på sykehuset igår men det var så vondt igår att sambo ville ikke att vi skulle vente da ingen smertestillende virket. Kastet opp av smerte. Da vi kom på sykehuset besvimte jeg så sambo var glad vi dro.

Skulle jo på tul idag. Ringte og avlyste og da sier de på føden på lillehammer att om vi prøver igjen vil de følge oss tett opp med ul fra uke 6. Vi skulle bare ringe de og si ifra mtp att kroppen har lurt oss to ganger og ikke skjønt noe.
 
Spottet ørlitt så vidt synlig uke 5 1 gang og i uke 10 en gang men aldri smerter. Lørdag morgen blødde jeg ordntlig. Skulle egentlig inn på sykehuset igår men det var så vondt igår att sambo ville ikke att vi skulle vente da ingen smertestillende virket. Kastet opp av smerte. Da vi kom på sykehuset besvimte jeg så sambo var glad vi dro.

Skulle jo på tul idag. Ringte og avlyste og da sier de på føden på lillehammer att om vi prøver igjen vil de følge oss tett opp med ul fra uke 6. Vi skulle bare ringe de og si ifra mtp att kroppen har lurt oss to ganger og ikke skjønt noe.
Uff, helt forferdelig å gå gjennom dette. Og spesielt når du har vært gjennom dt tidligere. Utrolig frustrerende når kroppen ikke spiller på lag. Sender klemmer din vei. Har du hatt noen ultralyder dette svangerskapet? Godt du får god oppfølging neste gang
 
Uff, helt forferdelig å gå gjennom dette. Og spesielt når du har vært gjennom dt tidligere. Utrolig frustrerende når kroppen ikke spiller på lag. Sender klemmer din vei. Har du hatt noen ultralyder dette svangerskapet? Godt du får god oppfølging neste gang
Nei vi valgte å vente til otul.. angrer oss for det…
 
Skjønner det, kunne spart deg noen uker,. Samtidig så vil en jo tenke alt er fint også ❤️
Vi tenkte jo tanken men så gikk det så fint med regnbuebabyen så vi trodde att det ville gå bra denne gangen og siden vi passerte 12 uker… men om det blir en neste gang rakker vi ja til tilbudet på lillehammer og ratt ett par extra ul utenom
 
Nei vi valgte å vente til otul.. angrer oss for det…
Forstår at det kjennes veldig kjipt ut nå :( men siden spiren sluttet å utvikle seg 8+3 så kunne dere jo kommet til å ta en ultralyd tidligere enn det og sittet med en falsk trygghetsfølelse uansett. Håper det går bra med deg etter forholdene :Heartred
 
Forstår at det kjennes veldig kjipt ut nå :( men siden spiren sluttet å utvikle seg 8+3 så kunne dere jo kommet til å ta en ultralyd tidligere enn det og sittet med en falsk trygghetsfølelse uansett. Håper det går bra med deg etter forholden

De ville følge oss opp på lillehammer fra uke 6 og fremover med ultralyder frem til ordinær tidlig ul. Samt litt til.
 
Back
Topp