Blødning… MA

Mekanikerfrue

Glad i forumet
Himmelbarn
Januarlykke 2020
Fosteret sluttet å vokse i 8+3
Skulle vært ca 12+ nå

Våknet nå og blør.
Skal på legevakten kl 08. Håper virkelig de sender meg opp så de kan ta UL, siden LV ligger i sykehuset.
Ikke hatt vondt men nå kjenner jeg jo på alt mulig i redsel….
 
Last edited:
Å nei, håper det er en uskyldig blødning! Sender deg mange, mange gode tanker og krysser fingrene hardt! :Heartred
 
å nei!! Så kjipt!! ❤️ Ikke vondt er er godt tegn! Krysser fingrene for at det bare er en uskyldig blødning, at du får ultralyd og får sett at alt er i orden ❣️
 
Lykke til på legevakta!
 
Håper på positiv oppdatering fra deg snart og sender deg gode tanker :Heartred
 
Kjenner meg så igjen med at man blir redd med en gang, men krysser fingre og tær for at det er en uskyldig blødning hos deg også :Heartred
 
Legen kunne ikke se att livmor var åpen,
Men noe ferskt blod i skjeden så sitter å venter på ultralyd nå.
Legen lyttet med dopler men det kunne vært for tidlig enda, sant att da han kjente etter så har jeg bakovervend livmor. Så han ringte opp på føden så vi skulle få komme på tul idag.
 
Fosteret sluttet å vokse i 8+3
Skulle vært ca 12+ nå

Våknet nå og blør.
Skal på legevakten kl 08. Håper virkelig de sender meg opp så de kan ta UL, siden LV ligger i sykehuset.
Ikke hatt vondt men nå kjenner jeg jo på alt mulig i redsel….
Å nei :arghh::Heartred Sender stor trøsteklem!
 
Fosteret sluttet å vokse i 8+3
Skulle vært ca 12+ nå

Våknet nå og blør.
Skal på legevakten kl 08. Håper virkelig de sender meg opp så de kan ta UL, siden LV ligger i sykehuset.
Ikke hatt vondt men nå kjenner jeg jo på alt mulig i redsel….
Ååååå så forferdelig trist!❤️ Det er ingen ord som kan hjelpe akuratt nå. Gått igjennom det samme i januar, og det er det værste jeg har opplevd❤️ Det som hjalp meg var å snakke om det, MYE. Bruke tid på å sørge. Det hjalp også å mer og mer komme tilbake til hverdagen❤️ Ikke gå tilbake på jobb før du er klar, og kanskje begynn litt og litt❤️ skulle ønske jeg kunne tatt vekk smerten din❤️ Mange gode og varme tanker til deg❤️ Og er her viss du ønsker å snakke❤️
 
Ånei! Det var ikke dette vi ville høre, dette skulle jo gå bra:sad015
Føler sånn med deg. Du må ta vare på deg selv i tida framover, tenker masse på deg:Heartbigred
 
Tusen takk for omtanken alle dere fine <3
Krysser fingrene for dere alle og ønsker dere lykketil og att dere alle sitter med små vakte skatter i januar ❤️<3
Så utrolig trist å høre, håper dette blir en rask og så enkel prosess som mulig og st du har god støtte rundt deg oppi dette :Heartred
 
Back
Topp