blödninger

lycka

Glad i forumet
hei_alle_sammen....
på_mandag_er_det_3_uker_siden_min_lille_prins_kom_til_verden[:)]
jeg_blör_fortsatt_litt_hver_dag....
hvor_lenge_etter_födsel_har_dere_hatt_blödninger??
er_så_redd__at_de_har_med_betennelsen_som_jeg_fikk_etter_födselen_å_gjöre....
er_mye_bedre_nå_men_fortsatt_litt_hoven_og_öm.....

vet ikke hva som er vanlig, men jeg blør fortsatt iallefall!

Hos meg kommet det stort sett lyst, brunaktig blod hver dag og avogtil litt friskt blod. Aner ikke hva som er normalt.

Det har nesten sluttet å blø hos meg nå, men de sa at det kan blø i opptil 6 uker.

Av og på eller hele tia fram til 6 uker er normalt....Jeg slutta helt for ca 3 dager siden, dvs etter omtrent 3 uker.

Blør like mye som "vanlig" mens hver dag jeg...
Så endel altså [:o] Gleder meg til det er ferdig!

Jeg blør lite, men blør enda, og lillegutt er 5 uker idag.  Tror ikke du trenger å bekymre deg enda!

de sier jo at renselsen varer i ca 6 uker... så er ikke unormalt å blø så lenge..

med førstemann blødde jeg i 8 uker (!!! [:@]), andremann i 6 uker, og nå med tredjemann blødde jeg i 3-4 uker.. også fikk jeg igjen mensen da fordi jeg ikke ammer..

det er klart at blødningen avtar veldig etter hvert.. men ikke unormalt å blø litt/ ha sånn brun utflod i flere uker..

ORIGINAL: Hønepøne09

Hos meg kommet det stort sett lyst, brunaktig blod hver dag og avogtil litt friskt blod. Aner ikke hva som er normalt.

samme her.. men ikke mye

er så å si sluttet å blø allerede,men har hørt at det kan komme tilbake når skorpen etter morkaken løsner

Jeg blødde i ca 1,5 uke men har etter det hatt en brun utflod som er der ennå. Håper den går over snart[&:]

Back
Topp