Blærk 40+3

babybaker

Flørter med forumet
Jaja, så skulle jeg gå over tiden denne gangen også! I dag ringte jeg jm og fikk "sutret" meg til en time kvart på 11! Så da får hun tøye og bøye og rive og dra!!!:p
Ser meg selv i speilet og konkluderer med at jeg har vel ikke hatt mer fødeansikt enn det jeg har nå!!!!

Så nå får babyen bare finne veien ut!!:p

Fraaa mobilen <3

Hadde time hos jordmor da jeg var 40+4 og da tøyde hun "oppider", de første tegnene på at hun hadde gjort noe kom etter 6-7 timer. Litt gørr og slikt kom ut,litt etter litt ;)

Jenta ble født dagen etter ;)

Lykke til hos jordmor, håper det hjelper på :)

Da krysser jeg for god effekt her også.. Har jo egentlig ikke sånn oppsatt time i dag, så håper hun har tid til og gjøre det i det hele tatt. Men satser på det når hun bad meg komme da :) hun trenger ikke sjekke NOE annet for min del!! På med hanskene og rett i slusa! Jeg er klar !:p

Fraaa mobilen <3

Jeg er 40+2 i dag, og skal snart på time på sykehuset til ul, lege og jordmor. Kanskje jeg må be jordmor fikse litt oppi der, for her er det lite tegn til fødsel! Er det forresten vanlig at jordmor gjør slike ting? :) Spennende dager uansett! :)

Jm gjorde det på meg nå! 2-3 cm åpning hadde jeg. Så ble jeg strippet! Hiv og hoy for en SMERTE! Men så sa hun at om jeg var rett så heldig nå, så er babyen ute innen Dagsrevyen i kveld!:p

Fraaa mobilen <3

Jm gjorde det på meg nå! 2-3 cm åpning hadde jeg. Så ble jeg strippet! Hiv og hoy for en SMERTE! Men så sa hun at om jeg var rett så heldig nå, så er babyen ute innen Dagsrevyen i kveld!:p

Fraaa mobilen <3
Ohh, spennende :) :) hold oss oppdatert, i såfall skal jeg "bestille" det av JM på onsdag, for her skjer det jo ingenting :) Men har du hatt vondt for å få de 2-3 cm, eller kan man åpnes litt uten å ha vondt? Jeg har litt sterke kynnere innimellom, men ikke vondt. Åh, spennende altså - lykke til :)

Fraaa mobilen <3

Spennende å se om det har effekt! :) Krysser fingrene :)

Ohh, spennende :) :) hold oss oppdatert, i såfall skal jeg "bestille" det av JM på onsdag, for her skjer det jo ingenting :) Men har du hatt vondt for å få de 2-3 cm, eller kan man åpnes litt uten å ha vondt? Jeg har litt sterke kynnere innimellom, men ikke vondt. Åh, spennende altså - lykke til :)

Jeg har hatt litt kynnere ja.. Noen vonde , men ikke rie vonde lissom... Vil prøve og ikke få for store forhåpninger nå til fødsel da. Men vanskelig og unngå når jm sa det hun sa, at jeg kunne forberede meg på at det kunne bli action i dag/kveld.. Hun strippet til blodet kom, og sa hun sluttet når hun så jeg sluttet og puste!!:p

Fraaa mobilen <3

Fraaa mobilen <3
SÅ misunnelig!! :D lykke til!!!! jeg vil og ha SMERTE!

Krysser fingrene for at det skjer noe i løpet av kvelden/natten da. Hold oss oppdatert! :D

Fraaa mobilen <3

Spennende :) masse lykke til, og du får prøve å være så aktiv som du kan i ettermiddag...
Gå masse :)

Spennende om det skjer noe i kveld da!! Årh! Jeg vil også føde!!!!

Back
Topp