Blæreprat :) :)

Nyttliv

Betatt av forumet
Er så lei av den blæra altså... Må opp på do om natten, og da blir jeg selfølgelig lys våken. Selv om jeg nesten går i koma til do. Så våkner jeg igjen i 7-8 tiden hveer dag, og føler virkelig at blæra skal eksplodere. Som om ikke det hjelper så er jeg tørst som en hval og helt uttørket.. Så da hiver jeg innpå med vann, som egentlig ikke smaker godt. Så er jeg da LYS våken, og det er ikke snakk om at jeg får sove igjen da, for da har jeg så mye å tenke på selvfølgelig. :P

I dag har jeg henta pc'n og frukost på senga, bare for å tvinge meg selv til å holde senga :p Det er jo tross alt SØNDAG, og jeg skal ikke en dritt! :p (Skal ikke klage da, er nesten det eneste graviditetstegnet jeg har;)

Er det andre som har litt blæreprat de vil dele? 

hahaha! jeg våkner heldigvis ikke før i 6 tida av blærespreng, jeg da :P men da er det sånn at jeg nesten tror jeg skal dø!

Blir jeg vekket av Jennie om natten må jeg på do, får jeg sove uten å bli vekket holder jeg meg til morgenen :) da jeg gikk med jennie var jeg MASSE på do om natten! De siste ukene gikk jeg oftere enn 1 gang i timen!! DET var slitsomt det..

05:52 ringer blærebjella og det er bare å stå opp å gå på do . I helga gar jeg klart meg til kl 8,mer;)kelignok

HA HA! Takk for fin tråd! Humøret ble plutselig sinna, men måtte smile når jeg leste emnet ditt! Alle snakker om blæra, men jeg merker ikke noe forskjell jeg! Blære mi er som den alltid er, anyone else ? Og jeg drikker mye vann alsa....

Blæra mi sier også ifra om natten nå gitt, som regel 05:10! Skikkelig uvant - jeg er vant til at jeg kan stå opp kl 12 liksom, og kanskje ikke gå på do før etter et par timer har gått.. Haha. Heldigvis sovner jeg ganske fort igjen når jeg har vært oppe :)

Hihi! Morsomt å lese om andre sine tisse vaner! :P Min blære ringer som regel rundt kl. 04.00.. Men om dagen er den helt som normalt!

Jeg er sånn som aldri går på do om natta, men nå kan jeg finne på å våkne av at jeg omtrent pisser på meg... Ellers så holder jeg på å eksplodere når jeg våkner om morgenen. Og da blir jeg lys våken, for da må jeg jo stå opp :p Men jeg er ganske flink til å sovne igjen alikevel da ;p

Går normalt aldri på do om natten, men har nå tendens til å våkne i 6-7 tia og være SPRENGT! I går morges våkna jeg i 7 tia og var skikkelig tissetrengt, men siden vi holder på å fikse badet oppe, så måtte jeg HEEELT ned, og da gadd jeg ikke stå opp...resultatet var at etter at jeg sovna igjen, drømte jeg om en vanvittig vond fødsel, uten at noe kom ut....gjett hvem som måtte løpe ned en time senere...? ;)

Jeg våkner hver natt i 3-tiden og må på do... Og må på do ofte på dagen også, på jobb, selvom ingen liksom ikke skal vite noe enda, men de tenker vel sitt :p

Jeg har måttet en del på do om natta også.. og veldig ofte om dagen, og det er mye også! Det er så vondt når man våkner med blærespreng!! Og når jeg først er oppe, må jeg jo spise litt, ellers blir jeg kvalm , og dessuten sulter jeg i hjel om natta.. og da er jeg i alle fall våken... 

Noen netter er jeg oppe et par ganger om natta, og noen ganger holder jeg meg til morgenen.. Er som regel våken før sju og må opp å tisse uansett.. Så får jeg ikke sove lenger.. Skikkelig kjipt når vi har en jente som er glad i å sove "lenge".. Hun er som regel tidligst oppe rundt halv ni i helgene..

Føler jeg ikke gjør stort annet enn å gå på do og tisse :D Ofte to ganger på natta og, men som regel en gang da. Men da er jeg sprekkferdig på morgenen! :D

Føler jeg ikke gjør stort annet enn å gå på do og tisse :D Ofte to ganger på natta og, men som regel en gang da. Men da er jeg sprekkferdig på morgenen! :D

Back
Topp