Blærefremfall?

Reneech

Blir kjent med forumet
Litt flaut spørsmål! :( men;
Etter jeg fødte har jeg jo kjent litt etter hvordan det føles ut der nede, (ikke inni), man blir jo litt nysgjerrig på om ting er som de var før. Hehe. Da har jeg kjent en slags "pose" akkurat innenfor de indre kjønnsleppene, som ikke har vært der før! Jeg merket etterhvert at dette var den lille "klumpen" med hullet urinen kommer ut av.. Den var liten før, nå er den blitt som en liten myk ballong, og den synes også hvis man "åpner" de ytterste kjønnsleppene?! (Har sett med speil, den er heldigvis litt skjult) Jeg fikk panikk og begynte å google litt, og fikk opp "fremfall av blære".. 4 uker siden fødsel, og ellers plages jeg ikke med noe annet. Hvis noen har hørt om dette eller har hatt dette, kan det høres ut som det er det jeg har? Jeg prøvde å ringe lege i dag men fikk ikke svar.. :(

Har ikke noe kjennskap til d, så anbefaler at du ringer legen igjen.

Kjenner ikke til det, men snakk med legen. Du kan også bestille 6 ukers kontroll?

Jeg kan også se åpningen til urinrøret, noe jeg ikke gjorde før, tror jeg. Men jeg har ikke fremfall. :) Men ta det opp med lege så du får det sjekket.

Litt flaut spørsmål! :( men;
Etter jeg fødte har jeg jo kjent litt etter hvordan det føles ut der nede, (ikke inni), man blir jo litt nysgjerrig på om ting er som de var før. Hehe. Da har jeg kjent en slags "pose" akkurat innenfor de indre kjønnsleppene, som ikke har vært der før! Jeg merket etterhvert at dette var den lille "klumpen" med hullet urinen kommer ut av.. Den var liten før, nå er den blitt som en liten myk ballong, og den synes også hvis man "åpner" de ytterste kjønnsleppene?! (Har sett med speil, den er heldigvis litt skjult) Jeg fikk panikk og begynte å google litt, og fikk opp "fremfall av blære".. 4 uker siden fødsel, og ellers plages jeg ikke med noe annet. Hvis noen har hørt om dette eller har hatt dette, kan det høres ut som det er det jeg har? Jeg prøvde å ringe lege i dag men fikk ikke svar.. :(
Fant du ut hva det var?? Jeg har sett det samme som du beskriver og lurer på om det kan være no farlig!? Vært hos legen eller?

Jeg leste om dette, tror det var babyverden som hadde en artikkel om det. Sto vel at for se fleste så trekker det seg tilbake og blir normalt, mens andre sliter mer. Jeg fødte i februar, og det er utrolig mye jeg var redd for at aldri skulle blir bra igjen etter fire uker (såret etter klipping, stråling rundt klitoris, tissa på meg hvis jeg venta for lenge, osv), men alt er bra igjen nå, tre mnd etterpå. Så gi det litt tid, er det ikke bedre om noen måneder så ring legen! :)

Back
Topp