Blæra i skvis?

Selmaen

Glad i forumet
Flere som føler det samme? Fra og med ettermiddag kan jeg gå på do minst hver time. For ikke å snakke om kvelden og natten - føler jeg må tisse hele tiden, selv etter nettopp å ha blitt ferdig... Det rare er at det kommer en del hver gang. Flere som har det sånn?

Har det akkurat på samme måte, og har egentlig hatt det sånn en god stund. I natt våkna jeg og måtte til og med løpe på do, for da kjentes det ut som lillingen lå å stanga mot blæra:p

Synes det er så rart her, for på natta må jeg på do annen hver time, skikkelig. Mens på dagen kan det gå lengre mellom. Men vet at jeg drikker litt mer på ettermiddag/kveld enn dagen. Må prøve å snu om på det. Men er mye på do i løpet av dagen ja.

Ja. Må gå veldig ofte på do.
Av og til oftere enn hver time også.
Merker det både dag, kveld og natt nå.
Slitsomt.

Yessss... Jeg har snudd I trappa på vei ned fra badet for å gå tilbake å tisse igjen!! Men hos meg kommer det bare litt hver gang... Skikkelig irriterende når det kjennes ut som det er 10 liter der inne!!

Jeg sliter med det samme i løpet av dagen, og jeg syns det er vanskelig bare det å dra på 1 times biltur, for med en gang jeg kommer meg ut i bilen nesten, så må jeg tisse :p Men om natten sover jeg hele natten uten å våkne av at jeg må tisse.. Viss jeg først våkner av andre grunner derimot, DA må jeg tisse.. :p

Her er det veldig opp og ned, men det kommer vel an på hvordan babyen ligger. ;) I går kveld gikk jeg på do ca tre ganger på en knapp time. :P

Det endrer seg med hvordan babyen ligger føler jeg.. enkelte dager er slik, enkelte dager må jeg på do hver halvtime, men ingenting kommer ut, og enkelte dager tisser jeg masse når jeg først må på do.. de presser nok litt på blæra inni der

Back
Topp