Blæh

Anonymusa

Betatt av forumet
Da blir jeg mest sannsynlig hjemmeværende resten av svangerskapet[:'(]
Var hos lege i dag for å få sykemelding pga bekkenløsning, men fikk beskjed om at det skulle søkes rett på svangerskapspenger.
Det er nemlig ikke mulig å tilrettelegge jobben min og jeg må jobbe fulle dager hvis jeg jobber. Og jeg klarer ikke jobbe en full vakt.
Hipp hurra[:'(]

blir så absolut værdt det [:)]

man må bare bli litt kreativ med og fylle dagene..så man ikke blir sittende og sture[:)]

ORIGINAL: anita.mor...snart...

Hmm... Det er jo bra du får være hjemme når du ikke er i form da!!! 

ja, selvfølgelig er det bra jeg får være hjemme når jeg ikke er i stand til å jobbe.
Jeg ønsker bare så høyt at jeg kunne jobbe.

ORIGINAL: juliejepp

blir så absolut værdt det [:)]

man må bare bli litt kreativ med og fylle dagene..så man ikke blir sittende og sture[:)]

jupp, blir mye kortlaging og søsterbesøk (søs har svangerskapspermisjon) de neste månedene..
Kunne bare ønske jeg var i stand til å jobbe. Men glad jeg blir tatt seriøst hos legen!!

Uff....så kjedelig. Samme frykter jeg, håper å holde ut lengst mulig. Gikk nesten på veggen sist. Men det hjelper utover mot våren og sommeren da. Kan man kose seg litt ute og flere har ferie og sånn. Ikke alltid lett å finne på ting heller.

ORIGINAL: Anonymusa

ORIGINAL: anita.mor...snart...

Hmm... Det er jo bra du får være hjemme når du ikke er i form da!!! 

ja, selvfølgelig er det bra jeg får være hjemme når jeg ikke er i stand til å jobbe.
Jeg ønsker bare så høyt at jeg kunne jobbe.

skjønner godt at du ønsker å kunne jobbe!! det er jo veldig lenge til september ennå[8|] 
men, du får forberede hjemmet skikkelig til den lille kommer[:)] kanskje utforske nye kokebøker, strikke babytøy, kafèbesøk osv.
Tiden kommer nok til å gå uansett[:)]

Back
Topp