Blæh..

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Fikk jo vite i går at farmor måtte på sykehuset da hun ikke hadde spist eller drukket noe særlig den siste uka.. Hadde i tillegg kasta opp en del.. Så fant de ut at det var obstipasjon.. Joda.. Skulle løse opp proppen når de hadde henne på røntgen.. Men det gikk heller ikke, så da blei det operasjon..
Snakka nettopp med onkelen min, og nå ligger farmor i respirator på sykehuset.. [&o] Operasjonen blei litt større enn antatt, for de fant ut hun hadde tarmslyng.. Så de har måttet ta en bit av tynntarmen og..
Uff.. Nå skal det sier at farmor har operert utallige ganger før, og har kommet seg hver gang, men hun blir jo ikke yngre liksom.. Tror aldri de har lagt henne på respirator etterpå iallefall.. [&o]

Det kunne gå begge veier, så vi får vel bare vente og se.. Farmor er min eneste gjenlevende besteforelder.. Så jeg håper jeg får ha henne en liten stund til.. [:(]

ååå.. nei.. så trist![:(] er jo helt grusomt når besteforeldrene (og alle andre man er glad i) faller fra. sender en klem din vei snuppa!

Krysser fingrene for at hun kommer fort av respiratoren igjen og kan komme seg på bena - og selvsagt for at du får ha henne en god stund fremover.

Selv har jeg ingen besteforeldre igjen. Mistet mormor som førstemann da jeg var 13 (hun døde 6 måneder etter 60-årsdagen sin av kreft), og bestemor var den siste som døde, da var jeg 33 og hadde nettopp startet på studiene her i Volda. Gaute har begge bestemødre i live, men hun ene er så senil at vi nærmest føler at hun er borte allikevel - den andre er sprek som en ungfole

Så trist å høre at farmoren din er så syk[&o] Håper hun kommer seg gjennom denne gangen også - god klemmer og tanker herfra.

krysse fingrane for at d går rette veien for farmora di[;)]

sender dg en goklem fra mg[:)]

Huffameg. Det hørtes slitsomt ut for henne! Håper hun blir raskt bedre og at du får beholde henne lenge enda!

Back
Topp