~lille nr 2~
Glad i forumet
For en drittnatt!!!!
Ingrid har så si vært våken siden klokken 02.30
Det lille hun har sovet er i armkroken min, og da fikk ikke jeg sove[:(]
Skjønner ikke hva som feiler henne!
Hun har vært så urolig i det siste på natta...
Tenker det kan være 3 ting..
1: Tenner
2: Hun er begynt å få litt grøt på kveldene (isåfall virker det mot sin hensikt)
3: Hun er syk..
Huff, føler øya går i kryss her!!
*dagens sutretråd!*
Ingrid har så si vært våken siden klokken 02.30
Det lille hun har sovet er i armkroken min, og da fikk ikke jeg sove[:(]
Skjønner ikke hva som feiler henne!
Hun har vært så urolig i det siste på natta...
Tenker det kan være 3 ting..
1: Tenner
2: Hun er begynt å få litt grøt på kveldene (isåfall virker det mot sin hensikt)
3: Hun er syk..
Huff, føler øya går i kryss her!!

*dagens sutretråd!*