Blæh

~lille nr 2~

Glad i forumet
For en drittnatt!!!!
Ingrid har så si vært våken siden klokken 02.30
Det lille hun har sovet er i armkroken min, og da fikk ikke jeg sove[:(]

Skjønner ikke hva som feiler henne!
Hun har vært så urolig i det siste på natta...

Tenker det kan være 3 ting..

1: Tenner
2: Hun er begynt å få litt grøt på kveldene (isåfall virker det mot sin hensikt)
3: Hun er syk..

Huff, føler øya går i kryss her!! *dagens sutretråd!*
 
uff,det er slitsomt med så lite søvn[:(]
 
jeg vet ikke hva som kan være grunnen til at hun sover så dårlig,men kan jo tenkes det er fordi hun er syk.. var ikke hun i ganske lik form som Teo? han er i hvertfall veldig tett på natten og kan innimellom ha litt problemer med å puste ordentlig.. kan det være Ingrid plager seg over det og klarer ikke finne roen? er jo innmari plagsomt å være tett..
 
god bedring til jenta di,og så håper jeg det blir mer søvn på deg snart! du og mannen din kan jo bytte på i natt,sånn at i natt er det han sin tur til å ta seg av henne slik at du får sovet litt ut.. selvom de er på jobb hele dagen er vi faktisk hjemme med barna våres.. syns det er minst like viktig å være opplagt og fungere da[:)]
 
ORIGINAL: monjen

uff,det er slitsomt med så lite søvn[:(]

jeg vet ikke hva som kan være grunnen til at hun sover så dårlig,men kan jo tenkes det er fordi hun er syk.. var ikke hun i ganske lik form som Teo? han er i hvertfall veldig tett på natten og kan innimellom ha litt problemer med å puste ordentlig.. kan det være Ingrid plager seg over det og klarer ikke finne roen? er jo innmari plagsomt å være tett..

god bedring til jenta di,og så håper jeg det blir mer søvn på deg snart! du og mannen din kan jo bytte på i natt,sånn at i natt er det han sin tur til å ta seg av henne slik at du får sovet litt ut.. selvom de er på jobb hele dagen er vi faktisk hjemme med barna våres.. syns det er minst like viktig å være opplagt og fungere da[:)]

 
Helt enig!!!! Dette har vi store diskusjoner om ganske ofte skjønner du[8D].
 
Kan jo kanskje være at dere har startet med grøt og, for Rikke ble veldig urolig på natta den første uka. Det ga seg litt da vi begynte å gi henne grøt ca 1,5 time før hun la seg og så fikk hun kun  melk rett før sengetid...
 
 
Sånn har jeg hatt det de sist 2-3 nettene også. Hun har aldri brukt å gråte på natta før, men nå gir hun seg ikke før jeg legger henne i senga mi og gir henne pupp. Før sov hun jo fra 21-03, uten mat, så skjønner ikke hvorfor hun nå skal ha mat opptil 2 ganger i mellom (dvs at det blir pupp rett før kl. 21, så kanskje allerede i 23-tida (heldigvis ikke så ofte) og så i 01-tida, og så i 04-tida). Og etter det føler jeg at jeg må ha henne oppi senga mi sammen med meg. Har gått bra nå mens sambo er borte, men når han kommer tilbake blir det veldig trangt med alle tre i 120-seng...

Vet ikke helt hvorfor det er slik, men har mistanke om at det er tenner på gang. Hun er mye mer puppegal på dagtid også nå.
Hun får pupp når hun gir uttrykk for at hun vil ha, og det er ofte det går mindre enn 3 timer mellom. Men nå skal det sies at jeg bare gir ett bryst om gangen da. Burde kanskje gi begge nå, men er redd hun skal gulpe mer om jeg gjør det. Hun får grøt i 17-18-tida, og så får hun pupp etterpå, pluss en gang til før siste puppemåltid på senga før hun sovner.

Håper det ordner seg av seg selv[8D]
 
monjen: skal du til legen igjen med Teo i dag??
Isåfall, lykke til!![:)]
 
ORIGINAL: *LiSe*

monjen: skal du til legen igjen med Teo i dag??
Isåfall, lykke til!![:)]

 
ja,skal dit kl 11. takk[:)]
 
Back
Topp