Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha ja. Kjenner til den!
Jeg gikk jo på tidenes smell på søndag. Valget stod mellom en stor pose smågodt eller frukt + bær på kvelden. Følte for å være sunn så spiste en stor skål med herlige bær + frukt + kesam til filmen.. Men klarte nå å få nedpå hele posen med smågodt i løpet av kvelden i tillegg![]()
Hadde nok ikke tenkt så mye på det hvis jeg hadde gått opp 9 kg,neiHer går det i duo sjokoladepålegg (har ikke spist sjokoladepålegg siden jeg var liten) skammer meg vær gang, men er det eneste som frister, har null nada matlyst, har til sammen gått opp 9 kg. Sååå en del av meg sier det er greit, mens en annen del skammer seg over at jeg er svak. Spiser selvfølgelig sundt pålegg også daog jeg spiser helt normalt, hørtes nesten ut som jeg ikke spiste
![]()
Mannen min sier til meg at jeg kan liksågodt gi f i frukten hvis det er godteri jeg har lyst på. For han VET jeg kommer til å spise godteriet i tillegg, og innerst inne vet jeg han har rett. Hehe! Men vi er gode som forsøker hvertfall!;-)