Blæh!

memape

Forelsket i forumet
Mye heller spontanspying som sist enn å gå rundt å være kvalm! Hater å være kvalm!

Ligger på sofaen i dag! Unngår bevegelse så godt det lar seg gjøre! Håper det gir seg snart!

skjønner godt hva du mener! jeg er så kvalm at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. må sove sittende for at jeg ikke skal brekke meg titusener ganger iløpet av natten:-( har holdt på slik i en måned!

Jeg HATER å være kvalm!! Holder på å bli fullstendig sprø! Skulle ønske jeg kunne sove i en måned og våkne når kvalmen var borte! Lei av å spy, lei av å spise, lei av å være konstant kvalm! Har ikke noe liv, sitter bare å venter på at dagen skal gå. Blæææh!!

Høres kjent ut dette med å bare vente på at dagen skal gå :/ Var ikke klavm en eneste gang første svangerskap, men det har vært skikkelig ille denne gangen :( Virker ikke som om noe hjelper heller.

Det er verst når jeg styrer mye! Så prøver å unngå det.. Men ting hoper seg opp! Har ikke lagt sammen klær på en evighet.. Prioriterer jobb og toåringen her hjemme! Resten får flyte!

Back
Topp