Blæh

Mamma til 2

Glad i forumet
Fikk mail fra lånekassen ang utsettelse av tilbakebetalingen fram til jeg begynner på jobb igjen, som er bra[:)] 

Men kikket over tilbakebetalingsplanen... I år 2020 er jeg ferdig/gjeldsfri..

Lenge det.. Da har jeg å se fram til 37 års dagen min hvertfall...[;)]

2020 er ikke lenge til, det går så fort atte [8D]

Også husk at hvis økonomien senere tilsier det så kan du jo betale størr avdrag og bli fortere ferdig :)

Jeg avsluttet mitt nå i august så alt det jeg betalte på det lånet har vi nå lagt oveni samboers lån.
Så vi betaler dobbelt inn så det går fortere ned (felles økonomi) Men avsluttes et lån så har du jo klart
deg uten de pengene så lenge så hvorfor ikke bruke de til evnt andre små lån? Bare et lite tips.

Er jo ikke sikkert du har så mange små lån som vi har:
huslån et stort og et lite (lite er 10% av kjøpssummen med kausjonist)
Jeg har et gammelt huslån som jeg gikk i minus på i danmark (solgte under 1 år etter kjøp)
samboers lånekasse
1 lite billån vi snart er ferdig med
1 stort billån

så når vi kvitter oss med danske lån, lite bil lån så er det mere til hans lånekasse (stor gjeld) men når den er borte så er det bare
de "almindelige" lånene igjen også har vi mere å rutte med :) Gleder meg men det er nok heller ikke før rundt 2020 :p

Ja, lurte litt på om jeg skal prøve å spare litt hver mnd når jeg begynner på jobb igjen så kan jeg evt betale litt mer når lånekassen kommer.

heldige du, eg er nok ikkje ferdig før om ca 23år?! er det ikkje 25års nedbetaling? Hehe huff...

Det vet eg ikkje. Men eg har betalt i 6-7 år allerede.

Kommer vel an på kor mye lån du har og.

Back
Topp