Blæh

Baby Dust

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Var på butikken å handlet, så fikk jeg lyst på noe snop, å det angrer jeg på nå
[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

*ble litt kvalm jeg*

Tenkte bare å dele denne kjempe nyheten med dere da ! [8D]

Shtappet du i deg så mye godis at du ble kvalm?? Hähäh!
Du er så rar[:D]

Gjorde jeg igår, bare at i kaker. Var fortsatt kvalm i morges at frokosten uteble.

VET. gjorde faktisk det samme igår !! men lærer jeg ? neida... [:'(]

Værste var at jeg bare kjøpte en is nå, sånn isabella med lakris, og GUUUUD jeg er så kvalm !! Står snop på bordet framfor meg nå, ser godt uut, meeen jeg skal spare meg til senere [8D][:D]
ORIGINAL: Baby R

Shtappet du i deg så mye godis at du ble kvalm?? Hähäh!
Du er så rar[:D]

Gjorde jeg igår, bare at i kaker. Var fortsatt kvalm i morges at frokosten uteble.

På lørdag har jeg vært sukkerfri i 10 uker! Ingen sjokolade, ingen chips, ingen kaker, INGENTING! [:D]
Holdt på å dø av abstinenser de første to ukene, men så gikk det over, nå er lysten helt borte [:)]
Og jeg har aldri jukset altså, ikke så mye som en nonstop engang! [;)]

Åh, nå fikk jeg lyst på snop [&o]

Du er GÆÆÆÆÆRN :P hva skjer a ?
ORIGINAL: Fabrina

På lørdag har jeg vært sukkerfri i 10 uker! Ingen sjokolade, ingen chips, ingen kaker, INGENTING! [:D]
Holdt på å dø av abstinenser de første to ukene, men så gikk det over, nå er lysten helt borte [:)]

*sender deg mitt snop*

ORIGINAL: mammanicken

ORIGINAL: mammabenti

Hehe, bestemte meg bare for det, ligger liksom under min langsiktige plan på å bli sunnere [:)] 

Sånn ja :P

men vet du va,

for 3 år siden (4)

Så drakk jeg ikke brus, Kun vann og juice til frokost da.. Ikke spiste jeg snop å holdt meg unna alt av det søte...
Men følte meg sunn ja, men jeg la faktisk på meg mer en jeg noen gang hadde gjort, (ikke det at jeg har det problemet å legge fort på meg, heller det motsatte) men er så merkelig det... Nå spiser jeg bare søppel å går fortsatt ned i vekt[8|][8|]

ORIGINAL: mammabenti

Hehe, bestemte meg bare for det, ligger liksom under min langsiktige plan på å bli sunnere [:)] 

*kaster snopskålen etter dere*

kos dere:p

ORIGINAL: Baby R

ORIGINAL: mammanicken

Me 2

Back
Topp