Blæh.. Kvalme :(

Jeg har vert ganske kvalm i noen dager, ikke like kvalm som jeg var men kjenner på kvalmen hele tiden... Ikke vert sånn med noen av de andre og om jeg skal ha kvalme de neste 7 ukene blir jeg sur..., var mere enn nok med 9 uker i starten... :-(

Jeg har også vært småkvalm de siste dagene og var også det mye på slutten sist. Håper at det gir,men vet jo at det var sånn de siste ukene sist. Håper evt dere slipper unna=)

Neii så kjedelig! Håper du blir fort bedre for det er noe dritt!!

Mangen som blir kvalme på slutten,jordmor sa det er en del av modningen for mangen,for da er det en del som skjer i kroppen...

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

jeg har også blitt litt kvalm igjen. spesielt på natta når jeg snur meg, eller om jeg bøyer meg og skal plukke opp noe fra gulvet...
jeg håper også det gir seg, sover dårlig fra før av om jeg ikke skal være kvalm i tillegg.
jeg blir kvalm når jeg snur meg, og den kvalmen kom etter at bekkenet mitt klikka. det gjør kjempe vondt når jeg snur meg og det er da jeg blir kvalm også, så jeg har egentlig tenkt om det er noen sammenheng , at jeg blir kvalm av smerte liksom.. Noen som har hvert borti noe lignende?

Back
Topp