Noen tips mot kvalme døgnet rundt?
Prøvd meg på salt lakrispastill, ritz kjeks, fox, eple, søvn....
Blir gal av denne kvalmen!
Prøvd meg på salt lakrispastill, ritz kjeks, fox, eple, søvn....
Blir gal av denne kvalmen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler kvalmen har blitt værre de siste dagene, er 10+4 i dag. Sa til mannen i dag; Håper virkelig at man glemmer alt dette innen man tenker på nr.2Lite og ofte er det eneste som har hjulpet meg, foruten kvalmestillende men det prøver jeg å ikke ta så mye av. Jeg er 12+1 i dag og føler at kvalmen er litt bedre innimelom, men har hatt to virkelig dårlige dager nå som er slitsomt. Håper det gir seg snart!
Jeg håper og det er glemt til man evt tenker på nummer 2! Jeg sa til min mann en dag det var virkelig ille at nå når jeg vet hvordan det kan være frister det mindre å gjøre dette igjen, han bare lo og sa at dette glemmer du nok snart. Får håpe det stemmer for i bunn og grunn hadde det jo vært kjekt med flerFøler kvalmen har blitt værre de siste dagene, er 10+4 i dag. Sa til mannen i dag; Håper virkelig at man glemmer alt dette innen man tenker på nr.2
Skal jeg teste. Takk for tips!Loveheart hjelper på meg
Sent from my iPhone using BV Forum
Er ikke noe tabelett menneske, så prøver å holde meg til de jeg må ta. Får lide meg gjennom, men skjønner det kanskje kan være noen uker igjen med den kvalmenJeg har fått kvalmestillende av legen, men de tar bare toppen...
Er ikke noe tabelett menneske, så prøver å holde meg til de jeg må ta. Får lide meg gjennom, men skjønner det kanskje kan være noen uker igjen med den kvalmen