blæ!!!

LilleBall

Forumet er livet
Jeg er så irritert idag [:@] Jeg blir irritert over ingenting kjenner jeg.. Bare noen usle tråder her inne gjør meg varm i toppen..  [:'(] 

Og jeg pleier ikke irritere meg over småting.. Menmen.. Sikkert bare hormonene mine som er på vakt [:D]

ORIGINAL: RitaCecilie

Jeg er så irritert idag [:@] Jeg blir irritert over ingenting kjenner jeg.. Bare noen usle tråder her inne gjør meg varm i toppen..  [:'(] 

Og jeg bleier ikke irritere meg over småting.. Menmen.. Sikkert bare hormonene mine som er på vakt [:D]

Hva har egentlig dagen ditt bestått av idag da[:D][:D] Har maja hatt en dritt dag hun og eller?[:D]

Men få det ut. Det hjelper litt det[:)]

OIda.. Blei litt feil det der [:D] Skulle stå pleier [;)][:D]

Ja, prøver og få det ut.. Men vet ikke hvorfor jeg er sånn så da bare er jeg irritert..

Men idag snakket sambo endelig ut om hvordan han taklet nyheten på sykehuset sist uke og hvordan han ser på neste besøk. Han skal jo ikke bli med meg, men han er så redd for mange ting og sånn. Han var så redd jeg hadde mistet, men kroppen min ville ikke støte ut embryoet så de må skrape eller noe sånt og han ikke er der for meg.

Han gråt nesten når vi snakket sammen [:(] Uff..

Skjønte det skulle stå pleier[:D] Ble litt inspirert av den skrivefeil tråen på generell[:D]

Tenker det var godt for han å få det ut. Sikkert ikke noe lett for han heller. Men han var noe skjønn da som tenker på deg. Kan han ikke ta seg fri da? Jobben ville vel forstått situasjonen vel. Han hadde vel hatt godt av å bli med deg. Og mye bedre for deg og å kunne holde handen hans men derehadde ventet.

Off... Jeg blir så nervøs jeg nå. Krysser så mangen fingre jeg kan for dere.

Jo, han ville gjerne ha blitt med men denne uken er han sprengt av jobb så han vil ikke sette sjefen i en vanskelig posesjon og ta seg fri. Men vis det er dårlig nyheter vil han bli med meg, sa da tar han fri med en gang. Skal ham med venninna mi gudsjelov! Gruer meg noe helt voldsomt [:(] 

Jeg holder om håpet mitt, men tørr ikke holde for hardt.

Ja, herregud.. leste den tråden og blei skikkelig irritert [:'(] Vi som har dysleksi er ikke oppgående mennesker vi da.. [:@] Herlighet [8|][>:]

ORIGINAL: SiriMor_

Jeg har vert borte i helgen.... Er noe galt med spiren din??
Var du på ul sist torsdag?

lurer er d noe jeg ikke har fått med meg?

De fant visst ikke noe foster tror jeg det var...derfor hun skal på ny nå...[:(]

De fant sekken fosteret skulle ligge inni, men ingen baby [:(] Ja, de mente det kunne være for tidlig enda så nervene er på høykant for UL'n torsdag.

MASSE LYKKE TIL! HÅPER DET GÅR BRA, OG AT DET ER EN LITEN SPIRE DER. DET ER NOK EN LITEN LURING SOM LEKER GJEMSEL[:D].

Back
Topp