Blæ!

Galadriel

Gift med forumet
Marsboerne
Fra skikkelig bra dag i går, til 60% sykemeldt ut året.. Men legen skulle hjelpe meg å få en rask time hos en fysio med spesialisering i bekkenplager! Så håper jeg at det har litt effekt :) Det er et slag i trynet egentlig, for jeg vil jobbe mest mulig, men nå tør jeg ikke sjanse så mye mer med det bekkenet.. Så da får jeg nøye meg med de 40% jeg jobber med andre arbeidsoppgaver - de er bedre for skrotten :)

Last edited:
Jeg er sykemeldt 100% pga bekkenløsning frem til i januar i første omgang. Men jeg vet jo at jeg ikke skal tilbake i jobb.....Det er kjipt, men tenker at dette er kun for en periode, og at det er viktig å ta vare på kroppen :)

Fra skikkelig bra dag i går, til 60% sykemeldt ut året.. Men legen skulle hjelpe meg å få en rask time hos en fysio med spesialisering i bekkenplager! Så håper jeg at det har litt effekt :) Det er et slag i trynet egentlig, for jeg vil jobbe mest mulig, men nå tør jeg ikke sjanse så mye mer med det bekkenet.. Så da får jeg nøye meg med de 40% jeg jobber med andre arbeidsoppgaver - de er bedre for skrotten :)

Svigerinna mi som også skal ha barn i mars, ble sykemeldt pga bekkenløsning. Hun gikk til en fysioterapeut, men det hjalp ingenting. Så fikk hun høre av andre at den fysioterapeuten var skikkelig dårlig, så hun ba om en ny. Da ble hun bra igjen etter bare en behandling! Så det er håp:)

Det er jo bare for en periode, men når jeg skal gå hjemme i nesten et år etter at ungen har kommet også, i tillegg til at jeg skal jobbe redusert fra April-August 2015 igjen, så blir det lenge vekk fra en jobb og kolleger jeg elsker..! Men risikoen er jo at jeg risikerer å være ENDA lenger borte om jeg blir invalid pga at jeg ikke gjorde noe med det tidsnok.. Men tungt å svelge :)

Både legen min og Foreningen for Bekkenplagede anbefaler denne fysioen, så håper det funker fett etter èn behandling her også ;)

Lykke til med behandlingen, håper den funker! Jeg har prøvd forskjellige terapeuter både denne gang og sist, uten at noen av de gav noen store resultater. Jeg var plaget skikkelig etter fødsel også, og var vel heller ikke helt god to år etter når jeg ble gravid igjen. Så alt jeg sier er lytt til kroppen din og smertene, ikke press deg selv i arbeid om du bare blir værre av det! :) det er det ikke verdt!

Sent from my iPhone using BV Forum

Lykke til med behandling. Det er nå du kan ta mest hensyn til deg selv med god samvittighet :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Beste man kan gjøre er å lytte til kroppen. Selv om det er surt å ikke være på jobb. Er i samme situasjon, må bare bite idet sure eplet;)

Back
Topp