blæ

ms.olsen87

Elsker forumet
da va det avgjort, mannen skal ut i permisjon 6 uker etter fødsel og eg i jobb.. [:(] har ingenting lyst,vill jo være sammen med babyen min.. huff,håper eg vinn mange milliona te hælga i lotto[&:]

Hvorfor må dere løse det sånn da? Huff, skjønner veldig godt at du ikke har lyst..Hva med amming og sånt da?

Oi, kan jeg spørre hvorfor dere har valgt å gjøre det slik?

har ikke opptjent meg rett til foreldrepenger.. så akkurat no sitt vi med 1 inntekt,noe som har gjort regningsbunken litt for høy. [&:]

ORIGINAL: ms.olsen87

har ikke opptjent meg rett til foreldrepenger.. så akkurat no sitt vi med 1 inntekt,noe som har gjort regningsbunken litt for høy. [&:]

Huffda.[&:] Men er du arbeidsledig nå eller? Har dere ikke mulighet til å prøve å spare opp litt før fødsel, og hva med engangsstønaden, holder ikke den til at du kan være hjemme litt lenger? Har dere visst om dette lenge?

ORIGINAL: ms.olsen87

uff, så kjedelig! Skjønner at dette er tungt for deg. Hvordan har dere tenkt å gjøre det med evt amming da?

amming blir ingen problem.. får jo sånn ammefri fra jobb.. detta ska vel gå greit. selv om eg hate tanken på å måtte gå ut i jobb så tidlig så må det gjøres for å overleve..

Vit at du hvertfall ikke er alene om det!

Her skal også Pappaen ut i permisjon etter 6 uker og jeg skal studere. Det må bli sånn for at jeg skal bli ferdig med utdanninga mi. Heldigvis for oss ligger universitetet et steinkast unna, så amming skal gå greit. Dessuten regner jeg med å være endel hjemme og lese der (hvis jeg bare klarer å være strukturert nok).

Det ordner seg som regel skal du se [;)] På ett eller annet vis [:)]

joda tullingen[:)] blir sikkert artig for pappaen å være heime med gullet[;)] litt leit er det men må man så må man.

[:'(]Fysj a...det var bedritent..all sympati fra meg altså

All sympati fra meg også! men du skal se at dere klarer det[:)] Klem

usj! ingen drømmeløsning nei, men var hakket før det ble slik hos oss også.. fant et reddende smutthull heldigvis! økonomien må vel dessverre komme først skal man overleve.. [&o]
går nok helt fint skal du se, blir jo hyggelige ammepauser titt og ofte da! [:)]

Back
Topp