Blæ.. huden min

*IdaTherese*

Elsker forumet
Jeg har fått skikkelig tørr og sensitiv hud de siste åra. Og i dag har vi vært å badet i basseng, så nå er huden min rød og varm. Skikkelig ekkelt[&:] Noen med tips til hva jeg kan smøre på for at huden blir mer motstandsdyktig? Er jo eksem og merker på huden hele tiden jo[&:]

Kremer som inneholder aloe vera pleier å hjelpe for meg. Men jeg vil tro at om du har a-krem liggende så skulle den også gjøre susen. [:D]

Edit: så å at du spurte etter kremer som gjør huden mer mostandsdyktig. Såntno vet jeg ikke mye om dessverre. [&o]

Sånn er huden min å [:'(] Nuppete å fæl!!! Finner ikke no som hjelper..

A-Derma Exomega fra apoteket. Bruker den på ungene hvis de får tørre flekker og mannen min som har veldig tørr og sensitiv hud sverger til den også. Den er super.

Ok. Jeg har prøvd vanlige fuktighetskremer, men de hjelper ikke. Kanskje prøve noe med aloevera ja[:)] Skikkelig irriterende. Ser ikke ut til tider.. verst nå på vintern.
Blir huden din værre av klor mamman til kaia?

ORIGINAL: Kriswizz

A-Derma Exomega fra apoteket. Bruker den på ungene hvis de får tørre flekker og mannen min som har veldig tørr og sensitiv hud sverger til den også. Den er super.

Takk! Den skal jeg kjøpe[:)]

ORIGINAL: Kriswizz

Jepp, den er helt fantastisk! Aboslutt den beste fuktighetskremen jeg har prøvd, både på meg selv og Marius som har eksem! Huden min og er veldig sensitiv, men den har roet seg mye etter jeg har begynt å bruke Aderma kremen. [:D]

Aderma bruker jeg også., Jeg har atopisk hud og den har tydeligvis kommet tilbake for fullt etter svangerskapet.. :/ Men.. Det med aderma, huden blir jo ikke motstands dyktig?!!! Den funker kjempe bra der og da, men med en gang jeg vasker ansiktet så er det like tørt igjen.. :/ Bare så du vet det ;) Men den er veldig god da :)

Back
Topp