Blæ..hormoner??!

cleo_84

Gift med forumet
Huff, i dag er en slik dag hvor ALT, uansett hvor lite det enn er, føles stort og teit. Jeg liker ikke å være sykemeldt...selv om jeg vet det er det beste for både meg og barnet.

Var hos gyn,pol i dag, til samtale... om fødsel og slike ting. Hadde håpet på ultralyd, men nei da, selv om maskinen sto 10 cm fra oss, så var det ikke aktuelt å gjøre det uten grunn. (Har ultralyd neste uke). Så furtet litt for det...

Mens vi lagde og spiste middag, hadde jeg tven på pause ( Har slik maskin som gjør at du kan sette på pause eller spole tilbake så lenge du har på samme kanal, eller du kan ta det opp), også når vi er ferdig rekker mannen og gullet på stua før meg, og min mann skifter kanal :p Så da fikk jeg ikke sett programmet jeg virkelig hadde lyst å se.. Så furter enda litt for det...

I tillegg til det , har jeg vondt i ryggen, løper på do hele tiden og får kynnere nesten uansett hva jeg gjør...

Så da har jeg klaget fra meg[8|]

Ønsker alle en fantastisk kveld!

Å gud det høres egentlig ut som meg om dagen, jeg er håpløs, føler jeg finner små fille ting hele tiden for lage en krangel med kjæresten min.
Slik som i går da vi spiste middag, var det noe med sport og vernebriller, dette synnes han ikke hørtes så veldig logisk ut, og derfor ble jeg kjempe snurt og holdte kjeft mot han i over 3 timer [&:] Jeg pleier virkelig ikke å være slik, og til slutt måtte jeg bare le av min egen oppførsel.

Du får la surmulingen ligge på hormon kontoen og forklare mannen din at det er ikke noe moro for deg å være slik heller. Jeg liker hvertfall ikke å være hissig, sur og grinete nesten hele dagen.

Lykke til med hormonene cleo_84

huff å huff, hørest ikke ut som du har dagen i dag nei[&:]

men du skal vita at du ikke er alene om å være sån nå, vi er alle stappfulle av hormoner i hytt å pine vær.

selv går jeg rundt som en tikkende bombe... i dag var jeg på jobb i 3 timer å har vert i 2 krangler, og gråter for ingenting!!

heldigvis kan vi trøste oss med noen hærlige babyer om 5 mnd
da kan vi se tilbake på disse tråene og le av oss selv..

du får ha goe kvellen, så får vi krysse fingrene for at dagen i morgen blir en bedre dag en i dag[:D]

Heldigvis er det ikke så mye som skal til for å snu humøret en slik dag...her holder det at mannen lager middag el tar opp pappaboken og leser litt [:D][:D]

Hehe så artig å se at flere har litt variert humør fortiden ;-) 

Artig ting er å skrive detaljert dagbok i disse tider. Da får man en god latter når alt er over [:D]

Er utrolig bra at jeg ikke er alene iallefall! Bare blir utrolig frustrert over at det skal så lite til [;)]

Akkurat nå sitter jeg for meg selv å smiler... hører på at min kjære og snuppa ler og tuller oppe på badet. Så skal ikke så mye til før jeg føler meg litt bedre iallefall! [:D]

Dumme dumme hormoner, som gjør meg til et merkelig vesen jeg ikke kjenner igjen! [:'(] Blæ...

huff da, skikkelig dårlig dag...

Legg deg tidlig i dag, ta med deg en god kopp te eller kaffe eller noe som faller i smak, legg deg under dyna og kos deg med en god bok [:)]

Back
Topp