Blææh!

VenterPå

Forelsket i forumet
Nå er jeg LEI av å ikke sove om nettene:( iallefall når klokken ringer 06 og man må opp på jobb:P er det flere som sliter med nattesøvnen for tiden?det er vel bare kroppen som forbereder seg på barn kanskje?

Er ingen god nattesøvn for meg også.. Må jo på do hele tiden, og så er det jo så vanskelig å sove :-/ Hm! Tror nok kroppen forbereder seg litt til våkenetter ja :p

Sover heldigvis stor sett greit om natta, bare noen netter jeg våkner for å snu litt på meg.

Håper dere ikke er for trøtte... Er nok sikkert kroppen som venner seg til våken netter, eller er det lille i magen som holder dere våken og at den dermed øver på våken netter... :P

Haha jeg har alltid vært så fornøyd med å sove hele natten igjennom og gjerne i 12 timer om jeg vil i helgene også i natt har jeg sovet i to og en halv time. Er ikke vanet med å være så våkentrøtt :-P

Den lille i magen her er veldig aktiv på nettene , så jeg må snu meg heletiden. Men som dere sier er det nok kroppen som gjør seg klar også ja :)

Slet sist uke, fikk ikke sove på kvelden enda hvor tidlig jeg la meg og våkna mellom 4 og 5 på morningen... De siste dagene har det vært bedre, lagt meg i 21-22 tiden og sovna :) men våken tidlig enda, så håper på en dupp på sofaen i dag :)

Slet sist uke, fikk ikke sove på kvelden enda hvor tidlig jeg la meg og våkna mellom 4 og 5 på morningen... De siste dagene har det vært bedre, lagt meg i 21-22 tiden og sovna :) men våken tidlig enda, så håper på en dupp på sofaen i dag :)

Dupper på sofaen er deeiliiiig! Håper du får tatt deg en dupp ;) Viktig med søvn! =)

Jepp. Her er det håpløst, men bedret seg litt nå når jeg er i jobb, og står opp 6. Jeg sliter veldig med å sovne, og jeg våkner flere ganger for å ikke få sove igjen. Nettene er så lange. I går f.eks så sovnet jeg 23, noe som er tidlig for å være meg, men jeg våknet igjen 2350 for å være lys våken..

Jepp. Her er det håpløst, men bedret seg litt nå når jeg er i jobb, og står opp 6. Jeg sliter veldig med å sovne, og jeg våkner flere ganger for å ikke få sove igjen. Nettene er så lange. I går f.eks så sovnet jeg 23, noe som er tidlig for å være meg, men jeg våknet igjen 2350 for å være lys våken..
Ja,slik er det med meg også..er ikke sjelden jeg står opp og sitter på stua i 2-3 timer før jeg legger meg igjen..

Våkner etpar ganger om natten jeg og. Må på do, drikker litt og spiller bittelitt på telefonen :p

Eg har heldigvis blitt bedre på å sove godt om natten uten å våkne altfor mange ganger:)

Våkner etpar ganger om natten jeg og. Må på do, drikker litt og spiller bittelitt på telefonen :p
Hihi ja. Samme! Sjekker bv og spiller litt, så sovner jeg som regel igjen :)

Hihi ja. Samme! Sjekker bv og spiller litt, så sovner jeg som regel igjen :)

Så deilig! Jeg får ikke sovne igjen om jeg våkner - ikke nå lenger.. Blir så irritert på CandyCrush spillet jeg har blitt hekta på.. kommer meg ikke videre - står alltid igjen med eeeen glasur (for de som forstår det:P).. Så kicker vinnerviljen min inn og jeg nekter å sove før jeg klarer det.. men.. så har jeg prøvd på det ene brettet i sånn.. halvannen uke :P så får vel bare innse at jeg må slutte å bruke natten på spillet :P haha

Så deilig! Jeg får ikke sovne igjen om jeg våkner - ikke nå lenger.. Blir så irritert på CandyCrush spillet jeg har blitt hekta på.. kommer meg ikke videre - står alltid igjen med eeeen glasur (for de som forstår det:p).. Så kicker vinnerviljen min inn og jeg nekter å sove før jeg klarer det.. men.. så har jeg prøvd på det ene brettet i sånn.. halvannen uke :p så får vel bare innse at jeg må slutte å bruke natten på spillet :p haha
Candy Crush er virkelig irriterende! Jeg blir sååå frustrert på den fordømte sjokoladen, også bombene da :(

Candy Crush er virkelig irriterende! Jeg blir sååå frustrert på den fordømte sjokoladen, også bombene da :(
hehe jeg har ikke kommet til bombene enda, men har hørt MYE om de... gruer meg litt kjenner jeg for CandyCrush sjokoladen liker jeg ikke ! :P tror det er den eneste type sjokolade jeg ikke liker ^^ haha

hehe jeg har ikke kommet til bombene enda, men har hørt MYE om de... gruer meg litt kjenner jeg for CandyCrush sjokoladen liker jeg ikke ! :p tror det er den eneste type sjokolade jeg ikke liker ^^ haha
Bare å grue seg! Jeg spiste altfor mye sjokolade til jeg møtte på den på Candy Crush, da ble det ikke like godt lenger :(
Nå sliter jeg med et brett med maange sjokolademaskiner + at jeg må blande en haug med sånne supergodterier :eek: Håpløst!

Bare å grue seg! Jeg spiste altfor mye sjokolade til jeg møtte på den på Candy Crush, da ble det ikke like godt lenger :(
Nå sliter jeg med et brett med maange sjokolademaskiner + at jeg må blande en haug med sånne supergodterier :eek: Håpløst!
Hvilket brettnummer er det da? føler jeg har kommet så langt, er på 64 :P gaad for ett brett :P

Så deilig! Jeg får ikke sovne igjen om jeg våkner - ikke nå lenger.. Blir så irritert på CandyCrush spillet jeg har blitt hekta på.. kommer meg ikke videre - står alltid igjen med eeeen glasur (for de som forstår det:p).. Så kicker vinnerviljen min inn og jeg nekter å sove før jeg klarer det.. men.. så har jeg prøvd på det ene brettet i sånn.. halvannen uke :p så får vel bare innse at jeg må slutte å bruke natten på spillet :p haha

Er litt så som så... Av og til kan det ta 1 time, og av og til 15 min.. Jeg også spiller CandyCrush i våkenperiodene. 5 liv på telefon og 5 på ipad.. :p Nerd!
Hvilken level er du på da?? Jeg baler noe voldsomt med en også.. Er på femte dagen!!! :P

Haha. En natt jeg våknet, så fant jeg fram mobilen, og lå å spilte litt.. Men akkurat den natten var jeg trøttere enn jeg trodde. Spilte med mobilen over hodet, og våknet av at den klasket meg rett i panna!! Duppet visst litt. Har merke i panna! HAHA :D

Er litt så som så... Av og til kan det ta 1 time, og av og til 15 min.. Jeg også spiller CandyCrush i våkenperiodene. 5 liv på telefon og 5 på ipad.. :p Nerd!
Hvilken level er du på da?? Jeg baler noe voldsomt med en også.. Er på femte dagen!!! :p

Haha. En natt jeg våknet, så fant jeg fram mobilen, og lå å spilte litt.. Men akkurat den natten var jeg trøttere enn jeg trodde. Spilte med mobilen over hodet, og våknet av at den klasket meg rett i panna!! Duppet visst litt. Har merke i panna! HAHA :D

hvordan klarer du 5 på telefon og 5 på pad? Hos meg synkroniserer alt seg hele tiden, så jeg går tom for liv også sender jeg ut maaaaange spørsmål om liv :P haha.. også ligger jeg å venter og venter og venter :P

NEIII hahhahahaah !!!!! DEN er litt lei ja! huuuff!

Back
Topp