blæææh!!!!

menemenem

Gift med forumet
Idag e ej berre kjempe kjempe lej ta å gå gravid , endå ej e berre 35+2 på vej...
pga svangerskaps diabetes må ej drive å måle blosokker å kan ikkje ete alt , men no i d siste he d våre høgt uansett ka ej he åte... våre i aktivitet ettepå men hjelpe ikkje virka d som :( å ej klare ikkje være i mejr aktivitet pga bekkenløysing :(
å vist d fortsette å være sånn so må ej begynde på isolin , å då fe ej ikkje føde på ditta sjukehuse so e her , ej må helt til bya :( verte stressa ta å tenke på d!! vil virkeli ikkje måtte begynde på isolin!!!
verte stressa ta å tenke på mat , isolin , fødeplass!!! trudde ikkje d sko bli sånn :(

sorry... blej ei lång sytete melding ditta ...

Huffameien, er lov å søke litt trøst nå!! Det var jo ganske mye greier da.
Slitsomt at sånt skjer på slutten når en del av motivasjonen til det å gå gravid blir borte, i allefall for noen av oss.
Du får en trøsteklem av meg
Håper alt ordner seg!!

Man har vel lov å syte i en slik situasjon..... Det hadde jeg....  Noe dritt.....
  Føler med deg og håper dagen din blir lysere.....

uff, hørtes ikke noe særlig ut!!
Sender deg en trøsteklem..

kan jo trøste deg med at du slipper diabetes etter fødselen da (selv om det er en mager trøst oppi dette!!)
-samboeren min har diabetes, og vi sliter med å få vanlig blodsukker på han, ennå han går på insulin...-kjedelig å gå å måle seg hele tiden..- så skjønner deg veldig godt!!

holder du deg unna juice, appelsin, druer og slikt??

ORIGINAL: Jas

uff, hørtes ikke noe særlig ut!!
Sender deg en trøsteklem..

kan jo trøste deg med at du slipper diabetes etter fødselen da (selv om det er en mager trøst oppi dette!!)
-samboeren min har diabetes, og vi sliter med å få vanlig blodsukker på han, ennå han går på insulin...-kjedelig å gå å måle seg hele tiden..- så skjønner deg veldig godt!!

holder du deg unna juice, appelsin, druer og slikt??

50% kjanse før at ej he det ette fødsel oxo sej diabetes plejaren... satse på ej sleppe :)
ja tørr ikkje drikke anna enn vatn(vann) før tida... å drue å slikt he ej oxo holdt mej vekke ifrå...

Off , føle me samboaren din!! ikkje noke arti i d hejle tatt!

Back
Topp