Blæææh

Alias

Gift med forumet
Da stoppet det for meg å suppa...fytte h**** jeg tror jeg har spist den nå 5 ganger...og nå siste gangen slet jeg fryktelig....jeg holdte på å spy flere ganger...!!
nå fikser jeg ikke lukta en gang...så det var et helvete å vaske kjelen..
men dere andre som skal begynne på mandag...LYKKE TIL, ære være dere om dere fikser det der[:)][:)][:)][:)]
 
ORIGINAL: Becca

Da stoppet det for meg å suppa...fytte h**** jeg tror jeg har spist den nå 5 ganger...og nå siste gangen slet jeg fryktelig....jeg holdte på å spy flere ganger...!!
nå fikser jeg ikke lukta en gang...så det var et helvete å vaske kjelen..
men dere andre som skal begynne på mandag...LYKKE TIL, ære være dere om dere fikser det der[:)][:)][:)][:)]

 
ååå det er sååå oppmuntrende for oss som begynner på mandag[;)]
men jeg skal klare det og det kommer til å gå så bra...
her gjelder det å tenke positivt skjønner jeg![;)]
 
er det sykehusdietten-suppa dere snakker om? den er jo kjempegod! er jo som grønnsakssuppe, har smakt den før og jeg syns værtfall den var god?? kanskje litt tam på smaken, men m litt kajennepulver blir det no annet..[;)] for som jeghar hørt skal den jo ikke saltes, og da blir den fort litt tam ja...:) lykke til alle som skal på den dietten! jeg kommer etter så snart jeg er ferdig med å amme[:)]
 
ååå...
flott at noen er positive til denna suppa[;)]
meg trenger en pangstart, derfor skal jeg gå på den.
men det er jo godt å høre at den er go.
hvordan gikk det for deg da du gikk på den sist da lenis???
 
hehe,jo det kunne sikkert misforstås, jeg så det nå....[8|] nei det var mora og faren min som gikk på den (noen år siden nå ja) og jeg sneik meg til å smake på den da, og likte den så godt at jeg spiste jo nesten mer enn mamma og de...[:D][:D]  jeg skulle jo ikke slanke meg da! men mamma sier den funker, og det har jeg oxo hørt av flere andre, så jeg ni-gleder meg til å få begynt med den jeg og, men siden jeg ammer ennå så kan jeg ikke...[X(] har skikkelig trua på den ass!:) det høres jo nesten for godt til å være sant ut da, med 5-7 kg nedgang på en uke! kjenner hjertet slå litt ekstra fort bare ved tanken[:D]...hihi... gleder meg til å lese hvordan det går for dere altså:) masse lykke til!
 
hehe...den er ikke vond den suppa..bare at man får veldig nok etterhvert...men jeg tenkte at dette ga deg ny giv for å overgå meg jeg Fanitulla[:)][:)][:)]

Lykke til, man klarer det man vil har jeg hørt ;)
 
ååå ja...
tolka det som at den ikke var go jeg.. sorry...
men nå skal det sies at jeg er skikkelig glad i suppe og når jeg lager f.eks kjøtt og grønnsakssuppe så spiser jeg den to tre ganger om dagen i nesten en uke.
så om det er at dere gikk lei bare, så kanskje jeg klarer dette alikevel[;)]
hehe. må ihvertfall klare et par, tre uker synes jeg.
jeg skal ned minimum 14 kg[&:]
 
ORIGINAL: Hyssamaia

Jeg prøvde også suppa for en stund siden!!

DAG 1: Suppa var drit god.. spiste masse
DAG 2: Suppa var helt grei
DAG 3: Ble kvalm når jeg lukta oppi kjelen.. brukte laaang tid på og få i meg suppa
DAG 4: Begynte å brekke meg når jeg skulle spise den.. den var helt jævelg.. så da gikk jeg å kjøpte meg en chees burger isteden[:D]

 
den suppa har å være go i tre uker!!!
jeg skal ned 15 kg!!!
(skal trene også altså. men jeg tror jeg har levd litt usunt det siste året, så her skal det "renses" ja...)[;)][;)]
 
Jeg klarte å spise suppa i 2 dager, jeg. Etter det lot jeg heller være å spise, enn å spise den.[8|]
Men nå skal det sies at dersom det er noe jeg ikke har lyst på, så spiser jeg det ikke, whatsoever. Er ganske vanskelig i matveien, ja.[:-]
 
Back
Topp