Blæææh..

Minni123

Betatt av forumet
Har gått på synarela spray i 14 dager nå, har ikke hatt noe plager bortsett fra hetetokter!
Men de siste dagene har jeg hatt voldsom hodepine å er vanvittig trøtt!
I tillegg er lunta ganske kort..

Flere som opplever dette med synarela?

Dagens sytetråd:p hihi

Jepp, samma her.....ekstrem vondt i hodet fra første dose med spray....trøtt, og alt det du skriver.....

Har gått på synarela spray i 14 dager nå, har ikke hatt noe plager bortsett fra hetetokter!
Men de siste dagene har jeg hatt voldsom hodepine å er vanvittig trøtt!
I tillegg er lunta ganske kort..

Flere som opplever dette med synarela?

Dagens sytetråd:p hihi
off ja den sprayen er ikke nådeløs. Vertfall ikke med meg. Jeg trudde jeg tålte hormoner bra. Har gått på mye nå i hele høst. Men nå er det første gangen jeg har gått på Spray.
Hetetokter. svettetokter. Hodepine/migrene. kjempe øre/tullete. Klarte ikke tenke skikkelig. Bare det å si hvor mye klokken var blei vanskelg. 13.00 blei til 15.00 blei til kl 5. Mannen ler seg nesten i hel av meg. Ja og så kan vi ikke glemme ekstrem kløen. Trur jeg holder på å bli gal. Heldig vis blei det bedre etter jeg begynte på sprøytene

Jeg går på suprecur, men det er jo samme greia. Jeg har bare gått på det siden torsdag og er ekstremt irritabel. Holdt på å klikke på jobb idag. Men lurer på om det kan være blanding av medisin og mensen som kommer. Har kortere lunte enn vanlig da...hehe :) Var ganske amper sist gang jeg gikk på det. Svett og kald om hverandre. Kjempegøy!!! Hehehe ;)

Jeg går på suprecur, men det er jo samme greia. Jeg har bare gått på det siden torsdag og er ekstremt irritabel. Holdt på å klikke på jobb idag. Men lurer på om det kan være blanding av medisin og mensen som kommer. Har kortere lunte enn vanlig da...hehe :) Var ganske amper sist gang jeg gikk på det. Svett og kald om hverandre. Kjempegøy!!! Hehehe ;)
Ja syns den er helt grusom. Aldri mer sier jeg. Hvert fall en så lenge.
Har lovet meg selv at når jeg kommer i overgangsalderen så skal jeg ta alt av hormoner som er mulig for å lindre mest mulig symptomer

Bra jeg ikke er aleine om dette hormonstyret:D
Klarer og holde meg sånn nogen lunde i skinnet på jobb da, så det går jo forsåvidt greit, men kjenner at enkelte irriterer meg mer enn vanlig altså:p
Må nesten bare le av det;)

off ja den sprayen er ikke nådeløs. Vertfall ikke med meg. Jeg trudde jeg tålte hormoner bra. Har gått på mye nå i hele høst. Men nå er det første gangen jeg har gått på Spray.
Hetetokter. svettetokter. Hodepine/migrene. kjempe øre/tullete. Klarte ikke tenke skikkelig. Bare det å si hvor mye klokken var blei vanskelg. 13.00 blei til 15.00 blei til kl 5. Mannen ler seg nesten i hel av meg. Ja og så kan vi ikke glemme ekstrem kløen. Trur jeg holder på å bli gal. Heldig vis blei det bedre etter jeg begynte på sprøytene

Wow, det var jo masse bivirkninger da.. Føler med deg! Men man må jo nesten bare le og se litt humor i det når man går rundt som noen hormonbomber:wacky:
Bra at det ga seg litt med sprøytene da:)

Hihi.. PMS og masse hormoner! Må jo bare bli bra:wacky::joyful:

Går selv på synarela og føler jeg har alle bivirkningene + litt til! Jeg er sykemeldt for hodepinen er så utrolig plagsom og jeg blir så sliten av det. Klarer selv ikke å konsentrere meg, sier også mye feil. Hjernen har absolutt tatt seg en pause hehe :)

Går selv på synarela og føler jeg har alle bivirkningene + litt til! Jeg er sykemeldt for hodepinen er så utrolig plagsom og jeg blir så sliten av det. Klarer selv ikke å konsentrere meg, sier også mye feil. Hjernen har absolutt tatt seg en pause hehe :)

Huffda, er ikke så ille hos meg da.. Hodepinen kommer og går.. Er verst på kveldstid så jeg fungerer godt på jobb heldigvis! :)

Back
Topp