Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
off ja den sprayen er ikke nådeløs. Vertfall ikke med meg. Jeg trudde jeg tålte hormoner bra. Har gått på mye nå i hele høst. Men nå er det første gangen jeg har gått på Spray.Har gått på synarela spray i 14 dager nå, har ikke hatt noe plager bortsett fra hetetokter!
Men de siste dagene har jeg hatt voldsom hodepine å er vanvittig trøtt!
I tillegg er lunta ganske kort..
Flere som opplever dette med synarela?
Dagens sytetrådhihi
Ja syns den er helt grusom. Aldri mer sier jeg. Hvert fall en så lenge.Jeg går på suprecur, men det er jo samme greia. Jeg har bare gått på det siden torsdag og er ekstremt irritabel. Holdt på å klikke på jobb idag. Men lurer på om det kan være blanding av medisin og mensen som kommer. Har kortere lunte enn vanlig da...heheVar ganske amper sist gang jeg gikk på det. Svett og kald om hverandre. Kjempegøy!!! Hehehe
![]()
Jepp, samma her.....ekstrem vondt i hodet fra første dose med spray....trøtt, og alt det du skriver.....
off ja den sprayen er ikke nådeløs. Vertfall ikke med meg. Jeg trudde jeg tålte hormoner bra. Har gått på mye nå i hele høst. Men nå er det første gangen jeg har gått på Spray.
Hetetokter. svettetokter. Hodepine/migrene. kjempe øre/tullete. Klarte ikke tenke skikkelig. Bare det å si hvor mye klokken var blei vanskelg. 13.00 blei til 15.00 blei til kl 5. Mannen ler seg nesten i hel av meg. Ja og så kan vi ikke glemme ekstrem kløen. Trur jeg holder på å bli gal. Heldig vis blei det bedre etter jeg begynte på sprøytene

Jeg går på suprecur, men det er jo samme greia. Jeg har bare gått på det siden torsdag og er ekstremt irritabel. Holdt på å klikke på jobb idag. Men lurer på om det kan være blanding av medisin og mensen som kommer. Har kortere lunte enn vanlig da...heheVar ganske amper sist gang jeg gikk på det. Svett og kald om hverandre. Kjempegøy!!! Hehehe
![]()

Går selv på synarela og føler jeg har alle bivirkningene + litt til! Jeg er sykemeldt for hodepinen er så utrolig plagsom og jeg blir så sliten av det. Klarer selv ikke å konsentrere meg, sier også mye feil. Hjernen har absolutt tatt seg en pause hehe![]()