Blæææ, sliter med å venne meg til dette nye forumet...god sommer til dere!

monicabebe

Forumet er livet
Vet at det har vært sånn lenge, men det er nesten så jeg kvier meg for å gå inn her nå. Er så mye styr. Men, men, får vel bare venne meg etterhvert.

Håper dere har hatt en herlig sommer. Det har vi. Vi har både hatt noen fine uker hjemme, 9 flotte dager i Danmark med barna, og en kjærslighetsferie på Kreta alene. Det sistnevnte var helt TOPP og veldig godt for å bygge opp litt energi!!

I Danmark var vi her: http://www.farmfun.dk/velkommen.html
Utrolig moro for både voksne og barn. Vi kjøpte sesongkort, og så var vi der mange dager. Anbefales!!

På Kreta bodde vi her: http://www.grecotel.com/crete/kalliston/welcome_95.htm
Helt herlig!!

Klem, M

 
Du er ikke den eneste som sliter med tilvenningen.. jeg liker IKKE dette nye greiene..

Høres ut som om dere har hatt en knallfin ferie! Jeg ble misunnelig på den kjæresteturen, hørtes helt fantastisk ut! :)
 
Høres ut som dere har hatt en knallbra sommer Monica!! Så kjekt!
 
Høres ut som dere har hatt en knallbra sommer Monica!! Så kjekt!
 
jeg sliter også med tilvenningen her kjenner jeg.. men... det går bedre og bedre... har prøvd å titte innom litt ofte nå... ikke alltid jeg får skrevet noe.. men jeg savner alle de flotte jentene her inne.. :)

ser jo ut som dere har hatt en herlig sommer.. takk for tips til sted i danmark... vi tar danmarksferie neste sommer vi tror vi.. det passe likosm ikke helt med syden da kjenner jeg ;)
 


Trillemor82 skrev:
jeg sliter også med tilvenningen her kjenner jeg.. men... det går bedre og bedre... har prøvd å titte innom litt ofte nå... ikke alltid jeg får skrevet noe.. men jeg savner alle de flotte jentene her inne.. :)

ser jo ut som dere har hatt en herlig sommer.. takk for tips til sted i danmark... vi tar danmarksferie neste sommer vi tror vi.. det passe likosm ikke helt med syden da kjenner jeg ;)



Du får si ifra hvor dere havner, så kan vi kanskje møtes i en park eller noe.. hvis vi er der samtidig da.. ;)
 
Så koselig å høre fra deg og dine.
Høres ut som dere har hatt en super sommer.
Deilig med danmarksferie , var på det i år vi også.
Å det hotelet dere var på i kreta så kjempe herlig ut.
 


SuperBerta skrev:


Trillemor82 skrev:
jeg sliter også med tilvenningen her kjenner jeg.. men... det går bedre og bedre... har prøvd å titte innom litt ofte nå... ikke alltid jeg får skrevet noe.. men jeg savner alle de flotte jentene her inne.. :)

ser jo ut som dere har hatt en herlig sommer.. takk for tips til sted i danmark... vi tar danmarksferie neste sommer vi tror vi.. det passe likosm ikke helt med syden da kjenner jeg ;)



Du får si ifra hvor dere havner, så kan vi kanskje møtes i en park eller noe.. hvis vi er der samtidig da.. ;)


vi tar nok ferien utenom skoleferien tenker jeg.. drar tidlig.. så kan vi kjøpe sesongkort i bonbonland.. ;) det blir billigere enn tusenfryd.. men koselig om dere også drar tidlig... :)


 
klarer ikke å synes synd på dere som sliter med å venne dere til nytt forum kjenner jeg, for jeg får jo ikke være her i det hele tatt... ny leveringsdato for nett hos oss er 26. august - bare seks uker senere enn først avtalt....

Høeres ut som om dere har hatt en fin sommer - her har det vært hjemmesommer, og det har vært den 7.-værste sommeren siden 1972 står det i avisen i dag - det var ikke en dag uten regn i juni... så vi tar sikte på en lang og varm høst *krysser fingrene*
 
Back
Topp