Blått og rosa

Her går vi i stort sett alt av farger, unntatt rosa siden jeg har to gutter[&:][:D][:D][:D] men nei, ikke redd for og bruke rød, lille, gul, feks[:D][:D][:D]

helt enig og det irriterer meg enda mer når de tror han er jente fordi jeg tar på han røde klær... HALLO rødt... vi kan ikke dele opp alle farger på den måten... Nei jeg liker mangfold jeg både i farger og annet

Synes rosa er avskyelig og må si jeg er glad vi ikke fikk jente.. Liker ikke lyseblått heller da.. [:-] Bruker forskjellige farger på gutten vår, har ikke blitt så mye lyseblått, bare litt vi har fått til han. Han klér veldig godt brunt, burgeunder og rødlige farger så har en del plagg med de fargene. Rosa tøy har han nok ikke. Synes det er latterlig ja å automatisk gå ut i fra at ungen er gutt om den ikke har rosa klær på seg. [>:]

ORIGINAL: nancy drew

helt enig og det irriterer meg enda mer når de tror han er jente fordi jeg tar på han røde klær... HALLO rødt... vi kan ikke dele opp alle farger på den måten... Nei jeg liker mangfold jeg både i farger og annet

Forstår ikke hvorfor rødt blir regnet som jentefarge jeg.. Bare vi har rødt lue på mini her så stusser folk på om det er gutt eller jente. De gjorde iallefall det da han var bittelitt mindre, blitt mer gutteaktig utséende på han nå så.

hehe jeg eeelsker rosa og lyseblått..så snuppa har vokst opp i rosa..var kun det jeg kjøpte til henne..guttten har hatt litt brunt også [:D]

JEG EEEEEEEELSKER ROSA Prinsessene her har mest rosa ellers litt brun,lilla, gult med mer menn rosa er mest brukt her [:D]

Tassen har aldri hatt på seg noe rosa,for det er jentefarge uansett hvordan man vrir og vender på det,mener nå jeg.Får helt mark når jeg ser menn går med rosa skjorte eller genser eller lignende,usj og fysj.[8D]
Men han har brukt mye rødt og faktisk også noe lilla,ellers går det mye i brunt,svart,grønt og blått ja.
Men jeg syns godt at de som designer/lager barneklær fint kunne ha laget de litt mer nøytrale og like i fargene,er jo helt håpløst å finne unisex-klær[&:]

Back
Topp