Blåse bobler? Normalt?

ranveigl

Forelsket i forumet
Ble litt bekymra her en morgen jeg skulle ta opp lillegutt. Da lå han å dytta tunga ut, og blåste små bobler med spytt ut ( ikke fråding). Trodde først det var et slags anfall, men han var ikke fjern på noen måte og sluttet kort etter jeg tok han opp. Har nå lest på nettet at dette er vanlig. Har dere sett dette?

åjada...snuppa gjør d masse for tiden [8D]

Om de ikkje e normalt, so e min son me unormal [8D][:)]

her bobles det

ORIGINAL: Majanne

åjada...snuppa gjør d masse for tiden [8D]

Åh så glad jeg ble nå :):) Har vært så bekymra de siste dagene..Litt av en hønemor gitt :P

Ja.. Måttet begynne å bruke siklesmekke, sånn som han hell på om dagan[8|] Ellers e klean våt etter 1 time...
Har mistanke om at det er tenner på tur sia han sikla så masse. Bobler og spytter... hmm..

Jepp her og! er det tegn på tenner? er ikke det tidlig? kunne i så fall forklart hvorfor han er så grinete for tida... 

Har erfart at når babyer sikler masse, så e da tenner på tur. Så det kan være årsaken. Eller så har de bare stort spyttproduksjon..

Noen babyer er født med tenner, så det e ikke tidlig hvis de begynn å få tenner nå. Men de fleste e rundt 6 mnd før de får de første.

bobler her og[:)]

her bobles det også[;)]

Masse bobler her også [:)]

ORIGINAL: sorciere_

ORIGINAL: Hyppolyta

her bobles det

sign

her bobles det au....spesilet når ho våkner å er sulten,,ho klør mye i munnen au så e nok lit tenner au på gang...

Back
Topp