Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
quote:
ORIGINAL: Inmari
Usikker, men antagelig at de er såpass mørke at om man legger til litt, betraktes de altså såm så svarte at det går over i blått.... Rett på meg hvis jeg tar feil...
Jeg er såpass blek at jeg også nesten skinner i blått, men liker ikke å bli kalt blåbleking....
haha,skummamelk!
Nå vet jeg ikke hvordan det er med dere i Sarpsborg,men her i bergen er det fortsatt akseptert[;)]
ORIGINAL: Lissyjane
ORIGINAL: Mamasan
ORIGINAL: turbo trash
hei.
jeg vil gjerne ønske deg velkommen til 2008. jeg ser at du er fra tidlig 50tall da invandrere og adopterte var uvanlig her i Norge.
nå derimot har vi fått flere innvandrere og det er derfor ikke så uvanlig møte en av annen hudfarge enn deg selv.
det er ikke noe vi kaller en nyhet når du har møtt en.
men bli gjerne hos oss i 2008, det er trivelig her.
dette er noe av det beste jeg har lest på lenge!!!
Du må begynne å lese mer[8D]
ORIGINAL: klaratara
jeg vil bli kalt somalieren istedet for neger
og jeg vil at unga mine skal bli kalt norske, når mora deres tross alt er født og oppvokst her
ORIGINAL: *Snepsi*
Jeg synes det er like dumt å kalle en mørkhudet for neger som det er å kalle en med downs syndrom for mongoloid. Mongo er en betegnelse på en (genetisk) sykdom og var tidligere akeptert å bruke, men har i senere tid blitt oppfattet som et negativt ord siden det ofte blir brukt i sammenheng med skjellsord, samme gjelder ordet neger.
Det er min mening[;)].
ORIGINAL: Mamasan
hei.
jeg vil gjerne ønske deg velkommen til 2008. jeg ser at du er fra tidlig 50tall da invandrere og adopterte var uvanlig her i Norge.
nå derimot har vi fått flere innvandrere og det er derfor ikke så uvanlig møte en av annen hudfarge enn deg selv.
det er ikke noe vi kaller en nyhet når du har møtt en.
men bli gjerne hos oss i 2008, det er trivelig her.
dette er noe av det beste jeg har lest på lenge!!!
Du må begynne å lese mer[8D]
prøver du å si at jeg ikke er morsom.. prøver du å ta fra meg det smilet og gleden jeg fikk av annerkjennelsen til mamasan? det er ikke spesiellt trivelig synes nå jeg.
Den smilyen bak setningen,står der av en grunn. Om du ikke skjønte spøken så er jo det så klart beklagelig.