blåmerker på barn..

Traktar

Forelsket i forumet
gutten min har fått 4 - 5 små blåmerker på leggen og 2 på den andre foten.. hva kan dette være`? han har ofte hatt en eller to merker på føttene men i kveld når jeg bada han så jeg at det va ,mange fler,... flere som har barn med mye blåmerker? de er ikke slike store.

er bare redd for at f. eks. de i bhg ser det og tror det er noe annet liksom.. uff.

Viss du mener fremme på leggen, så har nok alle barn det.  Og jeg kan love deg at ingen barnehager reagerer på det.  Det barnehageansatte er lært opp til å reagere på er blåmerker på "mistenkelige" steder og blåmerker som ser ut som de er laget av hender som klyper (to blåmerker)

Her er det millioner av blåmerker fra knærne og ned :p
Det kommer av leking, klatring, sykling osv osv osv...

Min er full av blåmerker på leggene! :p Og i panna!
Helt normalt for aktive barn det! :)

det var godt å høre:) de er fremme på leggen ja.

Jeg ville heller sagt det var noe merkelig om de ikke hadde blåmerker jeg da hehe
Her har frøkna alltid masse blåmerker på beina..

Oda og August har ca ti på hver legg, regner med det er normalt....

3-åringen vår har sikkert ein plass mellom 15 og 20 små blåmerker framme på leggane sine akkurat no. Pleier ikkje å vere mange, men nokon er det alltid. Ho er ein liten snublefot med litt balanseproblem.

Broren på 5 har og "alltid" hatt blåmerker på leggane, men det har blitt mindre det siste året ca.

Knotten hadde lenge blåmerke og kul midt i panna han fordi når han fikk raserianfall så stanget han hodet i gulvetemoticon  Jeg sa ifra i bhg jeg da siden det var så tydelig.. så de visste hva det var.. Men skjønner følsen du har.. Men virket på de som om blåmerker var helt vanlig og det var ikke noe de hadde tenkt noe over.

sønenne min har en hau av blåmerker på beina men det sier seg selv, en aktiv 3 åring som bare løper og løper og hopper og klarter de får blåmerker på beina de så det ville jeg ikke brydd meg om når det er sånne små liksom.

Tuva har blåmerker om hverandre helle tiden..

Hu er aktiv, løper rundt, hopper og styrer... Blir en del knall å fall, og da hører blåkuler og skrubbsår med :) hu er også 2år :)

Mini har mange. 
og sist vi var å badet på svømmekurs (varmt rom og vann) dukket det opp en haug med røde merker overalt etter småfall rundtom som ikke har blitt blåmerker.

Men jeg er helt lik selv da... ei vimse og har ørti blåmerker på leggene hele tiden.

Pontus skrev:
Her er det millioner av blåmerker fra knærne og ned :p
Det kommer av leking, klatring, sykling osv osv osv...

hehe en toåring får ofte blåmerker! ikke noe å tenke på!

Back
Topp