Blålilla livmortapp

Steinbukken0301!!!
Jeg er imponert at du i det hele tatt har klart det jeg!!!

ORIGINAL: Trine82

kanksje det går ann å ta bilde med mobilen?? Utvide og sette på lyset på cameraet på mobilen og ta bilde?? Må ut på badet å prøve snart hehe

IKKJE FAEN om eg gjer det igjen !!!

ORIGINAL: Trine82

kanksje det går ann å ta bilde med mobilen?? Utvide og sette på lyset på cameraet på mobilen og ta bilde?? Må ut på badet å prøve snart hehe

Viser du resultatet når du er ferdig da.....hehe[:D]

nei tenkte ikke på deg, men om andre ikke får det til så tenkte jeg kanskje det var lettere å ta bilde av det... Kan ikke være lett å se nei.... Utrolig at du klarte det.. Lykke til [:)] Du er nok gravid da [:D][:D]

Det hadde vært litt av et syn...hihi[:D][:D]

Ja, det tror jeg og...hehe[:D]
Ønsker deg lykke til i morgen[:D]

hehehehehehehehe!! Jeg SER for meg den akrobatiske øvelsen det må ha vært jeg!!!

og det hørtes vondt ut!

Livmortappen min har vært ganske hard i over en uke. Den er lik hele tiden liksom. Forandrer den seg ikke vanligvis i syklusen? Er den hard hvis man er gravid? Tenkte jeg skulle prøve å få sett den også! Men det høres ikke lett ut!

Jeg venter fortsatt på mensen etter p-pilleslutt. Er på dag 35 nå! Har ikke ømme pupper eller andre graviditetstegn. Men har ubehag i magen og mye hodepine....Blir sprø. Har tatt to tester og de er selvsagt negative....burde ikke denne fohatte tanta dukke opp snart da?

kanskje jeg må SE tappen jeg også!!

[&:]Du må gjerne prøve, visst du blir like desperat som jeg ble, at du "akrobaktiserte" deg nesten ut av ledd, og presse og ynker deg litt og vrir og vrenger deg, kan du også SE den. Det gjore jeg, og jeg fikk se den, men det var så forbannet vondt[:(], at med mindre dere MÅ se den, hadde jeg ventet til jeg testet. .. for det der gjør jeg ALDRI igjen[:'(]

huff da,syns det er helt ufattelig at du har klart å sett den jeg.[8|]

men vist det var såååå vondt hvorfor stoppa du ikke?

lykke til uansett!

Jeg ville vite det og det fikk jeg. Smerte tåler jeg.

Back
Topp