Blålilla livmortapp

steinbukken0301

Blir kjent med forumet
Fikk sett livmortappen min i dag, og den var virkelig blålilla. Er det et SIKKERT tegn på at jeg er gravid ??

Aner ikke, men skal krysse fingrene for at det er det.
Kan jeg spørre hvordan du fikk sett den?

unnskyld at jeg spør så dumt, men hvordan i all verden så du den???

Hvordan klarte du å de den????[8|]

jepp det er et sikker tegn på at du er gravid [:D] gratulerer.
for når jeg var hos legen når jeg skulle se om jeg var gravid og da var livmortappen blå. [:D]

Det er iallefall et tegn på at du er gravid[:D]

hvor lenge har du prøvd??

Wow!! Får håpe det stemmer det da! [:D]

MEN hvordan klarte du å SE den?!![&:]

ORIGINAL: lille_jenta87

jepp det er et sikker tegn på at du er gravid [:D] gratulerer.
for når jeg var hos legen når jeg skulle se om jeg var gravid og da var livmortappen blå. [:D]

ER JEG VIRKELIG GRAVID DA ? HELT SIKKERT !!

ORIGINAL: Jas

unnskyld at jeg spør så dumt, men hvordan i all verden så du den???

Selvfølgelig kan dere spørre, og jeg skal svare. Jeg gjore sånn: Jeg vasket meg på fingrene, og stakk de så langt opp jeg fikk dem, fikk tak i livmorhalstappen, holdt en finger på hver side, utvidet sjeden alt jeg orket (vondt), satte et speil framfor skrittet mitt, delvis under baken over bena .. og presset alt jeg orket og orket og orket, så åpnet jeg helt nederst, dro ut, og presset, og der så jeg den - helt blålilla, mer blå en lilla egentlig. Definitivt ikke lyserosa.
Det var skikkelig vondt, og jeg strevde i en halvtime før jeg fikk den ut sånn at jeg så noe...

Auuuu!!![:o] Beundrer deg for a du klarte å gjøre det!!

Men det var jo den eneste måten å finne ut om jeg var gravid på, og jeg VILLE vite, og det fikk jeg [:)]

Så vondt det hørtes ut, men så gøy å finne ut[:D]

sendte to av dere PM om dette. Fikk dere den ??

uff, det hørtes ordentlig vondt ut... tror ikke jeg hadde klart det...har egentlig ikke helt skjønt meg på tappen heller da...

Ja, den fikk jeg[;)]

Hvordan kjentes tappen ut før du så den da?

Grattis[:)]

Hard inni og mykt utenpå [;)]

Legen min sa at det var et sikkert tegn hvis den er blå!!!

Back
Topp