Blåflekk som ikke forsvinner....?

Rosica

Elsker forumet
Jeg har hatt en blåflekk på leggen min en god stund nå. Den er IKKE øm.
La merke til at jeg hadde den for et par uker siden eller noe. Det som er så rart er at den ikke falmer i det hele tatt...? [8|]

Prøvde og google det, men fant ikke noe relevant...
Noen som har vært bort i lignende? Om det kanskje er svangerskapsrelatert?

åreknute, ja svangerskapsrellatert, men om det blir der lenge etter svangerskapet så vil jeg annbefale at du spør om å få den fjernet (de pleier å fjerne med laser)

Høres ut som en åreknute som turteldue sa[:)]

er den pitteliten...?? jeg har fått noen sånne små på låret... ser ut somom noen har tegnet en blålilla flekk på meg...

ORIGINAL: turteldue

åreknute, ja svangerskapsrellatert, men om det blir der lenge etter svangerskapet så vil jeg annbefale at du spør om å få den fjernet (de pleier å fjerne med laser)

Fjerner dei åreknuter med laser?[:)] 

Har fått noen åreknuter dette svangerskapet, IKKJE pent!!![:-]

Ei venninne av meg fikk dette i sitt 3 svangerskap, og disse plekkene har ikke forsvunnet.
Vet ikke helt hva det er, for det ser mer ut som type "pigmentflekk" enn åreknute, bare at de er blå/lilla farget.
Kan og være åreknuter du har fått. Åreknuter kan man få til å forsvinne på flere forskjellige måter.
Uansett er det sikkert ikke noe farlig, men er du usikker, så ta det opp med din lege eller jordmor[;)]

lårene mine ser ikke ut... er frisør, så, mye ståing og 2 svskap, hææærlig, men men... heldigvis ikke sånne stooore sjukke, bare små som en må nerme for å se... så... hverken laser eller annet her... er ikke sååå nøye på d jeg...

hehe, litt utenom tema, men er du urolig så snakk m lege, jordmor om dette...[:D]

ORIGINAL: Rosica

Jeg har hatt en blåflekk på leggen min en god stund nå. Den er IKKE øm.
La merke til at jeg hadde den for et par uker siden eller noe. Det som er så rart er at den ikke falmer i det hele tatt...? [8|]

Prøvde og google det, men fant ikke noe relevant...
Noen som har vært bort i lignende? Om det kanskje er svangerskapsrelatert?

Jeg også. Den dukket opp uten at jeg kan huske å ha slått meg. Håper det ikke er åreknute som flere har nevnt her da[&:]

Men kan åreknuter se ut som blåflekker da? Trodde de var mer som "forhøyninger" i huden...?

Skal uansett til jm i morgen,  får spørre henne da!

Takk for svar, damer! [8D]

jeg har også fått en på leggen er nok redd det er åreknute... :( :(

ORIGINAL: mamma til leah

ORIGINAL: turteldue

Fjerner dei åreknuter med laser?[:)] 

Har fått noen åreknuter dette svangerskapet, IKKJE pent!!![:-]

det får sirkulasjonen til å øke seg litt. for å drenere vekk øverflodsvæske og dermed vil åreknuten minske seg, er litt usikker på om den vil forsvinne 100%

Back
Topp