Blåbobler!

siv kristin

Andre møte med forumet
hei du.Jeg ser at du har vært på 3d ultralyd å da var det en gutt som lå der.Har dem trodd du skulle ha jente før det? Med meg tror de at det er ei jente men dem er ikke sikker.jeg selv  tror det er gutt.Hva ligger hjertlyden på gutten din?Min ligger på 140-148ca.

Har du vært på 3D uten at de kunne si det sikkert, eller bare vanlig UL?

Jeg fikk beskjed på sykehuset om at det muligens var ei jente, men litt usikkert. Det var i uke 18. Og i uke 21 sa legen på Volvat at det var jente BANKERS! Også min egen lege sa det var jente. Mente de så kjønnsleppene tydelig. Så jeg måtte jo bare stole på det. Selv om magefølelsen har sagt GUTT helt siden jeg ble gravid.

Da vi skulle inn til 3D i Moss, var jeg HELT sikker på at vi kom til å få vite at det var en gutt alikevel. Og det gjorde vi [:D] Det var IKKE tvil i det hele tatt!!

ORIGINAL: Margrethe82

Sikkert dumt spørsmål,men...Er det forskjell på hjertelyden hos jentene og guttene?[8|]

Skal visst være det ifølge gamle kjerringråd. Men de fleste jm sier det bare er tull, og på meg har det aldri stemt..

Det med hjertelyden stemmer ikke her heller.. har helseskjemaet fra da jeg gikk gravid med Leah og hjertelyden ligger på det samme nå som da...    

ORIGINAL: siv kristin

Blåbobler?Jeg har bare vært på sånn vanlig ul jeg.

Ok, hvis du kun har fått høre at det er jente på EN vanlig UL, så hadde ikke JEG klart å stole 100% på det..... Men før alt det tullet som var med kjønnet denne gangen, så hadde jeg nok sikkert gjort det.....

Back
Topp