All song Forumet er livet Julibarna2014 Aprillykke 2016 6 Nov 2017 #21 Lille hjerte skrev: Kanskje flere får med seg det neste år Klikk for å utvide … Ja Hoppas verkligen det. I oktober så såg eg tom en rosa taxi . Så mye er fokus på dessa mnd. Syns det blir mer och mer hvert år
Lille hjerte skrev: Kanskje flere får med seg det neste år Klikk for å utvide … Ja Hoppas verkligen det. I oktober så såg eg tom en rosa taxi . Så mye er fokus på dessa mnd. Syns det blir mer och mer hvert år
All song Forumet er livet Julibarna2014 Aprillykke 2016 6 Nov 2017 #22 Lille hjerte skrev: Jeg bestilte både kopp å sløyfe i går + Pappa skal få det samme så han kan feire at han nå er kreftfri Klikk for å utvide … Så kjekt att høra att han er kreftfri. Mista selv faren min i kreft
Lille hjerte skrev: Jeg bestilte både kopp å sløyfe i går + Pappa skal få det samme så han kan feire at han nå er kreftfri Klikk for å utvide … Så kjekt att høra att han er kreftfri. Mista selv faren min i kreft
Lille hjerte Elsker forumet VIP Sommerfuglene Påskeliljene 2022 ❤️ 6 Nov 2017 #23 All song skrev: Så kjekt att høra att han er kreftfri. Mista selv faren min i kreft Klikk for å utvide … Kondolerer så mye
All song skrev: Så kjekt att høra att han er kreftfri. Mista selv faren min i kreft Klikk for å utvide … Kondolerer så mye
All song Forumet er livet Julibarna2014 Aprillykke 2016 6 Nov 2017 #24 Lille hjerte skrev: Kondolerer så mye Klikk for å utvide … Takk nå er det en 7 år siden men kreft er noet dritt hvor det en skulle vara
Lille hjerte skrev: Kondolerer så mye Klikk for å utvide … Takk nå er det en 7 år siden men kreft er noet dritt hvor det en skulle vara