Blå sløyfe!

Lille hjerte

Elsker forumet
VIP
Sommerfuglene
Påskeliljene 2022 ❤️
Noen som skal gå med blå sløyfe nå i november?

Støtter du sløyfeaksjonen?

Skal innrømme det at jeg viste ikke at fantes gull sløyfe før jeg så det på Nille tidligere i høst.

Hva er gullsløyfe? :p

Hadde ikke fått med meg gull jeg heller :p

Noen som skal gå med blå sløyfe nå i november?

Støtter du sløyfeaksjonen?

Skal innrømme det at jeg viste ikke at fantes gull sløyfe før jeg så det på Nille tidligere i høst.

Jeg kjøpte en i går. Så nå har jeg en gullsløyfe, en rosa sløyfe og en blå sløyfe på jakka mi.

Gullsløyfa må jeg takke deg for, for du fortalte om den her på forumet ett sted. Og da dro jeg på Nille å kjøpte. :) Takk :D

Jeg støtter blå sløyfe [emoji6]
Og syns det er helt supert at det er fokus på det også, framfor movember som liksom har vært greia fram til nå [emoji4]

Digger #ballermotkreft og blir glad langt inn i sjela når jeg ser både rosa og blå traktoregg ligge på åkrene rundt om [emoji173]️

Jeg støtter blå sløyfe [emoji6]
Og syns det er helt supert at det er fokus på det også, framfor movember som liksom har vært greia fram til nå [emoji4]

Digger #ballermotkreft og blir glad langt inn i sjela når jeg ser både rosa og blå traktoregg ligge på åkrene rundt om [emoji173]️
Kult! Ballermotkreft har jeg ikke hørt om før nå.

Viste heller ikke om gull sløyfa. Da lærte jeg noe nytt I dag også :D

Den blå er ny i år. Jeg har ikke fått kjøpt den ennå men kommer til å gjøre det.

Rosa har jeg gått med i oktober, noe jeg gjør hvert år.

Har også kjøpt for å støtte :Heartpink

Viktig sak å fremme i samfunnet og ikke minst støtte forskningen til:Heartpink

Liker ikke disse sløyfene, hvorfor skal noe få mer oppmerksomhet enn andre? Personlig syns jeg det er galskap at pupper får mer oppmerksomhet enn syke barn som står i fare for å dø, så nei, jeg går ikke med sløyfe hverken rosa eller blå. Men jeg donerer til kreftforeningen 1gang i måneden[emoji106]

Jeg bestilte både kopp å sløyfe i går :)
+ Pappa skal få det samme så han kan feire at han nå er kreftfri :Heartred

Back
Topp