P Poten Elsker forumet Novemberlykke 2015 21 Okt 2010 #1 Samboeren min oppdaget nettopp at jeg er begynt å bli blå rundt navlen....er 30+4 dager på vei nå..er vell normalt?!?!?!?
Samboeren min oppdaget nettopp at jeg er begynt å bli blå rundt navlen....er 30+4 dager på vei nå..er vell normalt?!?!?!?
C **CogJ** Forumet er livet 21 Okt 2010 #2 du er blitt så stor sikkert.. press på magen og dårlig blodomløp vil jeg tro[:-] hørt med en lege?[:)]
du er blitt så stor sikkert.. press på magen og dårlig blodomløp vil jeg tro[:-] hørt med en lege?[:)]
P Poten Elsker forumet Novemberlykke 2015 21 Okt 2010 #3 hmm okei...nei, Kim så det nå nettopp! Skal til jordmor på Tirsdag...
L *Labambie Forumet er livet 21 Okt 2010 #4 Jeg vil tippe det er en blodåre som ligger der... Husker jeg ble sånn både her og der. [8D]
P Poten Elsker forumet Novemberlykke 2015 21 Okt 2010 #5 ORIGINAL: Labambie Jeg vil tippe det er en blodåre som ligger der... Husker jeg ble sånn både her og der. [8D] hehe okei..har ikke ondt eller noe, så regner med det ikke er farlig :P
ORIGINAL: Labambie Jeg vil tippe det er en blodåre som ligger der... Husker jeg ble sånn både her og der. [8D] hehe okei..har ikke ondt eller noe, så regner med det ikke er farlig :P