Blå bein..

Tingeling!

Betatt av forumet
Er det noen andre som opplever å få blå bein? Jeg merket det spesielt i går og i dag etter jeg dusjet. Lårene og leggene ble blå-lilla på store områder. Så går det over etter en stund..

ORIGINAL: Tingeling!

Er det noen andre som opplever å få blå bein? Jeg merket det spesielt i går og i dag etter jeg dusjet. Lårene og leggene ble blå-lilla på store områder. Så går det over etter en stund..

Nei, har ikke opplevd dette.. Er ikke lite vi skal oppleve heller [;)]  Men dytter litt for deg!

Har hatt det liknende i mange år jeg[:D] hvis jeg står så blir bena mine blå/lille flekkete. Hjelper å sitte og gni bena for det kommer av dårlig blodgjennomstrømning. Jeg vet ikke om det er det samme du har da[8D]

Har litt sann missfarga ben om dagen ja [&:] Litt små rødlige noen steder osv.... Kommer av dårlig blodsirkulasjon i bena. Ødemer har jeg jo også [>:]

Jeg syns leggene mine var blåaktige når de hovnet opp første gangen, fikk plutselig masse vann i beina,, blåfargen og vannet forsvant da jeg hevet beina,, heldighvis kvitt vannet. men ble redd, de ble sikkert blå pga blodsirkulasjonen og helt ufarlig;)

Takk for svar! Det er jo så mye rart man skal oppleve når man er gravid! Men det varer ikke så lenge. Bare en ti minutters tid, så går det over igjen. Akkurat som om det har noe med det varme vannet å gjøre. For det kommer jo bare etter dusjing!
Skal til legen denne uken, så kan jo nevne det og se hva hun sier! :O)

Back
Topp