BLØDNINGER

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Ønsker bare å fortelle dere som blør, min historie fra forrige svangerskap :)

Fra uke 4 begynte jeg å spotte litt, det var blod på papiret hver gang jeg var på do. Ikke store mengder, men selvfølgelig nok til at jeg ble bekymret. Kontaktet lege i uke 6, da hadde jeg hatt blod på papiret omtrent hver dag siden uke 4... Legetimen kom i uke 8, det var uansett ingenting de kunne gjøre, og jeg hadde ikke smerter. Ble henvist til ul i uke 12 om det ikke var skjedd forandringer innen da. Dagene gikk saaakte! Friskt blod,brunt blod, slintrer, mye blod og lite blod... Blod i alle varianter tror jeg.

Uke 12 kom og dagen for ultralyd var her! Ingen blod på papiret på morgenen, morgenene hadde alltid vært værst! Ingen blod før ultralyd i det hele tatt... Innvendig og utvendig ultralyd ble tatt, og ett friskt bankende hjerte lyste mot oss! Alt var bare bra!! Blødningene kom av normalen som lå å dekket foran, og forårsaket ett lite sår, som hele tiden ga litt blod.

Etter ul blødde jeg aldri igjen, og ett tegn på at ting ikke trenger å være så farlig selvom alt ser mørkt ut!

Lykke til til alle som blør :)

TuMmY LoVe

Kjempe bra at du deler dette, er så viktig å få fram at ikke alt trenger å betyr slutten!;)

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Takk for at du delte din historie :) Om jeg begynner å blø litt skal jeg prøve å ikke ta sorgene på forskudd

Sent from my iPhone using BV Forum

"Betryggende" å lese! Takk for at du delte :)

Takk for at du deler dette <3
Jeg er begynt å blø i dag, og sorgene tas virkelig på forskudd, men skal lese gjennom denne flere ganger!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Takk for at du deler dette <3
Jeg er begynt å blø i dag, og sorgene tas virkelig på forskudd, men skal lese gjennom denne flere ganger!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Så leit, det er utrolig skummelt å blø når man er gravid. De aller fleste tenker jo det negative med en gang, så det er naturlig å ta sorger på forskudd. Men jeg håper inderlig at alt går bra :)

TuMmY LoVe

Takk for at du delte din historie :) Om jeg begynner å blø litt skal jeg prøve å ikke ta sorgene på forskudd

Sent from my iPhone using BV Forum
Prøv det, ikke lett, men dette kan kanskje gi ett lite håp :)

TuMmY LoVe

Back
Topp