Bkno122346 nickene??

kooala

Glad i forumet
Har sett 4 brukere med Bkno deretter ulike tall som nick, hva betyr nicket om jeg får spørre? Nyskjerrig :p
 
Er ikke det bare et registreringsnavn da? Så må man endre det til noe personlig ;-)
 
At de ikke har laget seg et nick enda, bare har det de fikk da de registrerte seg.

Mao, at de gjerne bør lage et :)
 
Jeg for min del får ikke til å bytte nick ! Har prøvd innpå nettleser men ikke fått d til, så derfor satte jeg på ett profilbilde som jeg håper er gjenkjennelig :p
 
Om du ikke får det til selv om du føler anvisningene i steg-for-stek forklaringen, ta det opp med moderator eller Tamara, det kan være noe med profilen din, det har det vært med noen.
 
Fortsatt noen som ikke får til? Hvor går det galt? Si fra til Tamara ( evt moderatoren vår) for etterhvert når vi får skjult forum er somregel forutsetningen "står på terminliste, har laget nick, x antall innlegg på forumet og medlem av bv en gitt tid"
 
Fortsatt noen som ikke får til? Hvor går det galt? Si fra til Tamara ( evt moderatoren vår) for etterhvert når vi får skjult forum er somregel forutsetningen "står på terminliste, har laget nick, x antall innlegg på forumet og medlem av bv en gitt tid"
får det ikle til
 
Hvor stopper det? Hva er det du ikke får til?
 
Jeg får ikke opp alternativet liksom.. Jeg hr vært innpå tamaras instrukser og fulgt de men får ikke opp der jeg kan skifte navn . Mest lyst å be noen av de som er mer dreven innpå her om å ta mitt passord og brukernavn å så gå inn å ordne d for meg :p
 
Hvor langt kommer du?

Linken øvest her om "skift kallenavn" fører genaitl nok rett til "slik endrer du profilbildet ditt" og det er jo ikke helt det samme, men jeg leter opp instruksjonene og ser etter steg for steg
 
Profilen din - du kommer dit?

Kontaktdetaljer - du kommer dit ?

Også er ikke feltet der?
 
Får det heller ikke til desverre. Har prøvd flere ganger, virker som jeg mangler tilgang til noe. Men men, er værre ting enn det :)
 
Får det heller ikke til desverre. Har prøvd flere ganger, virker som jeg mangler tilgang til noe. Men men, er værre ting enn det :)

Tja, uten avatar og med et nick som er umulig å skille fra en del andre blir du ikke så lett "en person man husker" akkurat, som det er lett å skravle med. Og som nevnt, skjult forum pleier å ha krav om nick

Og jeg vil fortsatt vite HVOR det stopper for dere.

Profilen får dere vel opp?

Mangler "kontaktdetaljer"?
Eller står det ikke først "mailadresse" og deretter "nick" på denne??
 
Klarte det nå!!:) det jeg gjorde feil var jo at jeg ikke logget inn i nettleseren på FORUM, Bare på framsiden :p

Men nå klarte jeg det ;)
 
Flott!!

Det bør gå for alle
 
Back
Topp