Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Thon Hotel Bjørneparken ligger rett utenfor portenDersom man skal være der fra tidlig, bør man vel komme dagen før og overnatte.
Hvor kan man overnatte i nærheten?
Ser at vi har ca 2 timer med kjøring hver vei..Thon Hotel Bjørneparken ligger rett utenfor porten
Det er jo noen timers kjøring dit, avhengig av hvor man bor, selvfølgelig.
Samme hadde vi. Vi kjørte frem og tilbake samme dag, men da var det bare oss to voksne. Med barn hadde vi nok tatt det roligere. Dessuten er det bare jeg som kjører, så jeg måtte stoppe og ta en lur på vei hjem. Ble trøtt etter en lang dag i parken.Ser at vi har ca 2 timer med kjøring hver vei..
Vi får se hva vi gjør dersom vi tar en tur.
Vi bor også ca to timer unna, det åpner jo ikke før kl 10 så vi kjører hjemmefraDersom man skal være der fra tidlig, bør man vel komme dagen før og overnatte.
Hvor kan man overnatte i nærheten?
Da ville jeg overnattet. Spørs om det er billigere med to "halve" dager i parken og en overnatting enn en full dag og overnatting både natta før og etter.Vi har over 5 timers kjøring...
På VestlandetDa ville jeg overnattet. Spørs om det er billigere med to "halve" dager i parken og en overnatting enn en full dag og overnatting både natta før og etter.
Hvilken retning bor dere?