Bivrkining av spray?

Isabell81

Forelsket i forumet
Begynte på Synarela spray på mandag, så til nå har jeg tatt 7 doser. Har ikke kjent noen bivirkninger enda. Men lurer veldig på om noen andre har kjent at smaken i munnen forandrer seg? Kjente plutselig i går kveld da jeg pusset tennene at tannkremen smakte rart. Tenkte ikke noe videre på det, men så spiste jeg et knekkebrød med brunost til frokost, og da kom den samme smaken igjen! Klarer ikke helt å beskrive den, men den er veldig spesiell. Noen av dere som har hatt det sånn?

Jeg kan ikke hjelpe deg med det da jeg ikke brukte Synarela, men Suprecur.
Men hjelper deg å dytte... Sikkert noe sjønnaser som kan svare deg på det..

Ellers masse lykke til videre...

Takk, det samme![:)]

Jepp, jeg vet akkurat hva du mener[8D]
Hvis jeg sprayer litt før jeg skal spise, så er jo hele måltidet ødelagt! Og jeg klarer ikke å drikke noe før lenge etter jeg har sprayet pga den forferdelige smaken[:'(]

Å, så bra. Da er det ikke bare jeg som innbiller meg ting![;)] Huff, den smaken er grusom! [:'(]

Ta deg ein läkerol-pastill med cactussmak etter kvar spray er mitt tips! Det gjer eg og då slepp eg den fæle smaken i munnen! [;)]

Har lyst til å skrive et brev til de som produserer de sprayene å spørre om de kunne laget sprayen  med tutti frutti smak eller vannmellom[:D]

ORIGINAL: hero

Har lyst til å skrive et brev til de som produserer de sprayene å spørre om de kunne laget sprayen  med tutti frutti smak eller vannmellom[:D]

Bra plan og hvorfor ikke ?? hehe

Ja, det kunne vært noe! Det kan vel ikke være så vanskelig å få til!

hehe,ja kjenner meg igjen i det....skikkelig dårlig smak på den sprayen[:'(]
masse lykke til videre med forsøket[:)]

Back
Topp