Bivirkninger....

Dina25

Glad i forumet
Noen som vet om man kan få bivirkninger etter 6 måneder etter man har begynt på p piller?
Føler meg rett og slett småsprø[&:] Blitt deppa og føler konstant uro i kroppen,akkurat som om det er noe som jeg er nervøs for[&o]
Vil ha tilbake meg selv jeg[:(]
Anyone??? Går på mercilon.. Lykkepillen er ikke akkurat noe jeg vil begynne med om det er pillene som gjør meg deppa[8|]
Tenker allefall å slutte om det kan hjelpe....

Bivirkninger: Hyppige (>1/100): Gastrointestinale: Kvalme, mavesmerter. Neurologiske: Hodepine. Psykiske: Nedstemthet, humørendringer. Urogenitale: Ømme bryst, brystsmerter Øvrige: Vektøkning. Mindre hyppige: Gastrointestinale: Oppkast, diaré. Hud: Utslett, elveblest. Metabolske: Væskeretensjon. Neurologiske: Migrene. Psykiske: Nedsatt libido. Urogenitale: Brysthypertrofi. Sjeldne (<1/1000): Hud: Erythema nodosum, erythema multiforme. Psykiske: Økt libido. Sirkulatoriske: Tromboembolisme, hypertensjon. Syn: Kontaktlinseintoleranse. Urogenitale: Vaginal utflod, væskende bryst. Øvrige: Vektreduksjon, hypersensitivitet.

6 måneder er vel lenge.

Æ blir nu ihvertfall smårar av p-piller, og har flere gang endt opp med å rett og slett kasta di i søppla...Så etter den her fødselen, så blir det spiral istedenfor..

Syns absolutt du burde vurdere å prøve nå anna prevensjonsmiddel, selv om du ikke kan vær sikker på at det e p-pillan som e skylda til symptoman du har nu..

Lykke til og håpe du blir bedre [:)]

Back
Topp